اهواز؛

توصیه سردار اشتری؛ رانندگی با صبر وحوصله

با صبر و حوصله رانندگی کرده و با نیروهای انتظامی همکاری مناسب داشته باشند تا ادامه سفر خوبی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرمانده نیروی انتظامی کشور ظهر امروز شنبه در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد گفت: خوشخبتانه مشکلی در مرزها نداریم و تردد زائران به خوبی در حال انجام است.

سردار حسین اشتری، اظهار کرد: در مرز مهران تنها امکان ورود زائران فراهم است و خروج  زوار از این مرز امکان پذیر نیست اما دو مرز شلمچه و چذابه برای ورود و خروج زائران مشکلی ندارند.

فرمانده انتظامی کشور در ادامه با اشاره به به زمان مراجعه به مرزها عنوان کرد: مطلبی مبنی بر اینکه افراد دارای ویزا تنها تا ساعت ۱۲ امشب فرصت مراجعه به مرزها عراق را دارند از سوی کشور عراق مطرح شده که در حال بررسی است.

وی در ادامه از اعزام بخشی از نیروهای آماده به مرزهای کشور خبر داد و گفت: اکثر نیروهای آماده نیروی انتظامی و اکثر نیروهایی که امکان آزاد سازی آنها بوده به سه مرز فرستاده شدند و بازگشت زوار را نیز مدیریت می کنند.

سردار اشتری در ادامه خبر از خروج بیش از دو میلیون زائر از سه مرز کشور را داد و گفت: تا کنون۸۰۰ هزار نفر از کشور عراق وارد کشور شده و  بیش از دو میلیون نفر از کشور ایران خارج شده اند.

وی، مسیرهای منتهی به مرز را در وضعیت مناسب دانست و گفت: وضعیت جاده ها و راه ها خوب است و با همکاری زائران و نیروهای انتظامی با مشکل خاصی مواجه نیستند و یه خوبی در حال هدایت هستند.

فرمانده انتظامی کشور در پایان به زائران توصیه کرد: با صبر و حوصله رانندگی کرده و با نیروهای انتظامی همکاری مناسب داشته باشند تا ادامه سفر خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.