ایلام؛

زوار، بازگشت خود را به سه روز آخر موکول نکنند

وزیر کشور با بیان اینکه تا الان 850 هزار نفر به کشور بازگشته اند گفت : زوار، بازگشت خود را به سه روز آخر موکول نکنند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ رحمانی فضلی با تقدیر از کشور عراق بخاطر پذیرش زوار اربعین حسینی از مرزهای سه گانه ایران، گفت: اربعین حسینی از ردزهای حماسی، ملی و مذهبی است که نباید دولتی شود و ظرفیت خوب مردمی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: امسال توان و ظرفیت مردمی را در بحث اربعین حسینی در نظر گرفتیم و خوشبختانه مردم ایلام و مهران از این آزمون سربلند بیرون آمده اند.

رییس ستاد اربعین کشور تصریح کرد: برای خدمات دهی بهتر به زوار اربعین حسینی، استان های کشور را در نقاط مختلف مرزی ایران و خاک عراق تقسیم بندی کردیم تا خدمات دهی به بهترین نحو ممکن انجام شود.

وی اضافه کرد: هیچ کس ادعا نمی کند این خدمات کار دولت است، بلکه مردم بیشترین نقش را در حماسه اربعین حسینی داشتند.

وی تاکید کرد: در رسانه ها نباید به گونه ای تجلی شود که چه کسی حضور داشته و چه کسی در این حماسه عظیم حضور نداشته چرا که این کار، مطلوب این دریای خدمات رسانی نیست.

رحمانی فضلی اظهار کرد: در بحث زیر ساخت ها نسبت به سال گذشته کارهای خوبی انجام شده و قابل مقایشه نیست اما با نقطه آرمانی فاصله داریم و باید برای سال های آتی، برنامه ریزی ها دقیق تر و منسجم تر باشد.

وی با اشاره به مهمان نوازی مردم مهران و استان ایلام در پذیرایی از زوار، گفت: زوار اربعین حسینی بازگشت خود را به سه روز آخر موکول نکنند.

وی گفت: ما با افتخار اعلام می کنیم که بیش از 2 میلیون نفر در مرزهای سه گانه به بهترین نحو ممکن پذیرایی شدند.

وی در پایان گفت: آمار تردد زوار امسال نسبت به سال گذشته، افزایش سه برابری نشان می دهد.









 
انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، مهران ، تردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.