ورود157 هزار زائر از مرز چذابه

فرماندار دشت‌آزادگان ازورود۱۵۷ هزار زائر از طریق این مرزچذابه به خوزستان خبر داد.

ورود157 هزار زائر از مرز چذابهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان نادر عمیدزاده فرماندار دشت‌آزادگان در مرز چذابه اظهار داشت: تاکنون 439 هزار زائر از مرز چذابه عازم زیارت اربعین حسینی و 157 هزار زائر از طریق این مرز وارد خوزستان شدند.

وی درباره وضعیت تردد در مرز چذابه با بیان اینکه تردد روان است، عنوان کرد: با توجه به اینکه در مدت 20 روز زائران از مرز خارج شدند اما در مدت کوتاهی برای ورود به کشور اقدام می‌کنند که برای تردد زائران  تمهیدات خاصی دیده شده است.

عمیدزاده  با اشاره به تمهیدات دیده شده برای زائران گفت: توسط ستاد اربعین حمل و نقل بیش از 100 دستگاه اتوبوس برای تردد زائران به پارکینگ در نظر گرفته شده، همچنین اتوبوس برون‌شهری زائران را از پایانه مرزی به مقصد منتقل می‌کنند.

وی با بیان اینکه زائران در مدت 20 روز به زیارت اربعین حسینی رفتند اما ظرف 3 تا 4 روز به کشور باز می‌گردند، تصریح کرد: وجود ترافیک با حجم زیاد زوار طبیعی است که همکاران در بخش راهبری با تشخیص نقاط ترافیکی امیدواریم با این مشکل روبه رو نخواهیم شد. خدمات رسانی موکب‌ها همانند رفتن زوار به اربعین حسینی برای برگشت ‌آنها مهیا است.

فرماندار دشت‌آزادگان درمورد ظرفیت پارکینگ مرز چذابه افزود: پارکینگ 55 هکتاری اکنون بیش از 30 هزار خودرو در آن جای داده است.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.