هفته سیزدهم سری آ؛

میلان 2 _ اینتر 2/دلامادونینا برنده نداشت

در حساس ترین دیدار هفته سیزدهم سری آ ایتالیا دربی میلان موسوم به دلامادونینا در حضور 78 هزار تماشاگر ورزشگاه سن سیرو برگزار شد و در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در حساس ترین دیدار هفته سیزدهم سری آ ایتالیا دربی میلان موسوم به دلامادونینا در حضور 78 هزار تماشاگر ورزشگاه سن سیرو برگزار شد و در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

هواداران میلان در ابتدای مسابقه با به نمایش گذاشتن یک بنر زیبا، از زحمات 30 ساله سیلویو برلوسکونی در این باشگاه تشکر کردند . تا چند روز دیگر، یک کمپانی چینی این باشگاه را از برلوسکونی خواهد خرید و به همین دلیل، هواداران میلان در آخرین دربی در دوره مالکیت او، با این بنر زیبا، از زحمات او تقدیر کردند.
میلان 2 اینتر 2/دلامادونینا برنده نداشت

وضعیت دو تیم در جدول کاملاً با هم متفاوت بود و بسیاری تیم مونتلا را از پیش مدعی می دانستند و در مقابل پیولی در اولین بازی خود به عنوان سرمربی اینتر را پشت سر می گذاشت .

میلان 2 اینتر 2/دلامادونینا برنده نداشت

دقیقه 43 میلان گل نخست بازی را به ثمر رساند. سوسو با یک ضربه بقل پای استادانه از گوشه سمت چپ محوطه جریمهِ اینتر دروازه هاندانوویچ را باز کرده و نتیجه را 1-0 به سود میزبان می کند. این گل در یک ضد حمله سریع و روی بی دقتی جفری کوندوگبیا و عملکرد فوق العاده سوسو شکل گرفت.

میلان 2 اینتر 2/دلامادونینا برنده نداشت

دقیقه 53 اینتر گل تساوی را به ثمر رساند؛ در صحنه ای که میلانی ها معتقد به خطا بودند، پریشیچ توپ را پشت محوطه به کاندروا رساند تا این بازیکن با شوتی تماشایی و محکم توپ را به گوشه دروازه دوناروما بفرستد.

دقیقه 58 روسونری خیلی زود باز هم توسط سوسو به گل دوم دست یافت؛ فرار باکا از سمت راست و پاس عرضی او به داخل محوطه، نصیب سوسو شد تا این هافبک ریز نقش با دریبلی استادانه میراندا را از پیش رو بردارد و با پای راست و با ضربه ای نرم و زمینی توپ را به گوشه دروازه اینتر فرستاد.
میلان 2 اینتر 2/دلامادونینا برنده نداشت

دقیقه 92 و در حالیکه میلان چند ثانیه تا پیروزی فاصله داشت، کرنر ارسالی از سمت راست، با دخالت موریو همراه شد تا در تیر دوم پریشیچ به راحتی دروازه میلان را باز کرده و امتیازات بار دیگر تقسیم شود.

میلان 2 اینتر 2/دلامادونینا برنده نداشت

در جدول رده بندی، میلان با این تساوی 26 امتیازی شد و نتوانست جایگاه رم در رتبه دوم را بگیرد، اینتر نیز با 18 امتیاز نهم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار