محمدرضا زائری به نیابت از ظریف پیاده روی کرد

حجت الاسلام والمسلمین زائری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش عنوان کرد که به نیابت از وزیر خارجه نیز زیارت و پیاده روی کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛"حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری"  فعال فرهنگی ،با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش ضمن دفاع از محمد جوادظریف وزیر امور خارجه کشورمان که عده ای با لحن بی ادبانه از غیبت وی در پیاده روی کربلا گلایه کرده بودند ، عنوان کرد:به ظريف همان اندازه نيازمنديم كه به سردار سليماني و شايد اگر اين دو با هم نبودند ما نمي توانستيم با اين امنيت و آرامش در مسير كربلا قدم برداريم.

وی نوشت:

"الآن در نجف هستم ، و اگر خدا بخواهد عازميم به سمت كربلا ... و توي همين دقايق جايي خواندم كه با لحني بي ادبانه از غيبت وزير محترم خارجه در پياده روي اربعين گلايه كرده بود ! همان جا نيت كردم كه امسال من نايب الزياره ايشان باشم. آري ، من به نيابت از دكتر ظريف چند قدم مي روم چون بر خلاف برخي دوستان اين را مي فهمم كه اگر كنش ديپلماتيك و مجاهدت رسمي او در عرصه سياست بين المللي نبود چه بسا امروز شرايط ديگري داشتيم ، چون مي فهمم كه به ظريف همان اندازه نيازمنديم كه به سردار سليماني و شايد اگر اين دو با هم نبودند ما نمي توانستيم با اين امنيت و آرامش در مسير كربلا قدم برداريم. 
حالا چند قدم هم به نيت دكتر محمد جواد ظريف برمي دارم همان طور كه از طرف امام و رهبر انقلاب و شهدا و علما و بسياري از اولياي خدا و صلحا و آشنايان و دوستان نيت مي كنم و قدم بر مي دارم. امسال من نايب الزياره دكتر محمدجواد ظريف هستم ! "



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار