رسولی:بودجه مسابقات سلاح های بادی تامین نشده است

رئیس سازمان تیم های ملی تیراندازی گفت: بودجه مسابقات سلاح های بادی آسیا در فاصله دو هفت مانده به آغاز مسابقات تامین نشده است.

رسولی:بودجه مسابقات سلاح های بادی تامین نشده استناصر رسولی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:نهمین دوره مسابقات سلاح های بادی آسیا به میزبانی تهران در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود که این مسابقات در 2 رشته تفنگ بادی و تپانچه خواهد بود.

وی درباره برنامه های فدراسیون برای تامین هزینه های مسابقات سلاح های بادی تصریح کرد:با اینکه حدود دو هفته به آغاز مسابقات باقی مانده است اما فدراسیون برای برگزاری مسابقات آسیایی با مشکل مالی روبه رو است و برای حل این معضل مکاتباتی با وزارت ورزش صورت گرفت اما هنوز پاسخی در این زمینه دریافت نکردیم.

ناصر رسولی درباره وضعیت تیراندازان ایران برای شرکت در این مسابقات اظهار داشت: اردو تیم ملی تیراندازی از دو هفته گذشته آغاز شده است که تیم تفنگ زیر نظر اصغر اینانلو و تیم تپانچه به مربیگری امیر حسین صولت و سکینه خدابنده لو به تمرین می پردازند.

وی افزود: برای دومین بار است که این مسابقات در ایران برگزار می شود و برای شرکت در این رقابت ها مجموعا 365 ورزشکار شامل تیرانداز،مربی و داور حضور دارند.

رئیس سازمان تیم های ملی تیراندازی ادامه داد:در این رقابت ها 271 تیرانداز از 15 کشور برای شرکت در مسابقات سلاح های بادی اعلام آمادگی کردند و تیم ایران با 58 تیرانداز در این رقابت ها حضور دارد.

رئیس سازمان تیم های ملی درباره وضعیت تیم ملی اهداف پرواز گفت:تیم ملی اهداف پروازی، مسابقه برون مرزی پیش رو ندارد و مربیان تیم های ملی نیز تغییر نکرده اند که فرشید عبدالمحمدی مربی تیم مردان و پیام رجایی مربی تیم بانوان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار