مهاباد؛

اجرای برنامه های فرهنگی در سردشت به مناسبت هفته بسیج

به مناسبت هفته بسیج 58 برنامه مختلف فرهنگی و اجتماعی در شهرستان مرزی سردشت برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان سردشت گفت : هفته بسیج بهانه ای برای نمایش زوایای مختلف تفکر و فرهنگ بسیجی به نسل سوم و چهارم انقلاب است.

سرهنگ مصطفی حبیبی افزود : یادواره شهدا ، دیدار با خانواده معظم شهدا ، شب شعر انقلابی ، نشست های فرهنگی ، بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی و افتتاح طرح های عمرانی و خدماتی از جمله برنامه های هفته بسیج در شهرستان سردشت است.

وی اضافه کرد : ترویج گفتمان انقلابی گری با تأکید بر اقتصاد مقاومتی و جهاد فرهنگی ، نمایش اقتدار و آمادگی همه جانبه بسیج (اقتصادی، سیاسی، فرهنگی)، نقش آفرینی تشکل های خودجوش متعهد و انقلابی مردمی ، معرفی ظرفیت ها و توانمندی ها و قابلیت های بسیج در عرصه خدمت رسانی به مردم ، کاهش آسیب های اجتماعی و مردم یاری و محرومیت زدایی از جمله اهداف برنامه های هفته بسیج و سیاست های سپاه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت گفت : اجتماع بزرگ بسیجیان در مسجد جامع شهر سردشت که با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می شود از جمله شاخص ترین برنامه های هفته بسیج در سردشت است.

گفتنی است ؛ شهرستان سردشت که در جنوب استان آذربایجان غربی و هم مرز با اقلیم کردستان عراق است ، با تقدیم 850 شهید گلگون کفن به انقلاب اسلامی ، بیشترین تعداد شهدا را به نسبت جمعیت در بین شهرهای کشور دارد.

این شهرستان در 7 تیر سال 57 مورد بمباران شیمیایی رژیم بعث عراق قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: برنامه ، فرهنگی ، هفته ، بسیج ، سردشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.