اهواز؛

کسب مقام دوم و عضویت در تیم ملی از آن ورزشکار ایذه ای

علی کیانی گفت: این پنجمین مدال کشوری‌ام در مسابقات قهرمانی کشور بوده که با کسب آن قرار است به رقابت‌های آسیایی اعزام شوم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،وی با اشاره به مشکلات مالی موجود در بین ورزشکاران شهرستان تصریح کرد: عدم وجود اسپانسر در اکثر رشته‌های ورزشی شهرستان مشاهده می‌شود اما خوشبختانه یک اسپانسر برای کمک به حضور بنده در مسابقات آسیایی اعلام آمادگی کرده است.

کیانی با اشاره به اینکه مسابقات وزنه‌برداری قدرتی قهرمانی کشور در شهر تبریز به پایان رسید، بیان داشت: در این‌دوره از رقابت‌ها با کسب رتبه دوم به کار خود پایان دادم.

وی با تقدیر از مربی خود و ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه گفت: جا دارد از تلاش‌های بی‌وقفه محسن داودی به عنوان مربی و هوشنگ حاتمی مرد زحمت‌کش اداره ورزش و جوانان ایذه که با حمایت‌های خود باعث کسب این مدال شدند تشکر کنم.

کیانی در پایان با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا بتوانم با کسب مدال در مسابقات آسیایی برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

علی کیانی ورزشکار اهل این شهرستان در مسابقات وزنه‌برداری قدرتی (پرس سینه) کشور عنوان نایب قهرمانی را به‌دست آورد و به عضویت تیم ملی در آمد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.