کرمانشاه؛

دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان آمریکایی ابزار دست لابی صهیونیست

حیات و رشد دولتمردان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان آمریکایی جملگی در پیروی و به انجام رساندن خواسته‌های صهیونیست‌ها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسؤول بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه گفت: حیات و رشد دولتمردان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان آمریکایی جملگی در پیروی و به انجام رساندن خواسته‌های صهیونیست‌ها است.

محمد حاتمی گفت: از آغاز پیروزی جمهوری اسلامی ایران در سال 57 تا به امروز همه دولت‌مردان آمریکا چه روسای‌جمهور دموکرات و چه جمهوری‌خواه از سیاست و راهبرد ددمنشانه خود دست برنداشته و همگی در دشمنی و خصومت با مردم ایران دارای نقطه مشترک بوده‌اند.

وی ادامه داد: ساده‌اندیشی است که در داخل برخی از سیاسیون به‌رغم داشتن مسؤولیت‌های کلان، متوهمانه با دیدی مثبت و امیدوارانه به سمت غرب (آمریکا) متمایل گشته و برای رسیدن به این وصال چوب حراج به منافع و نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی زدند.

مسؤول بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه گفت: با گذشت نزدیک به دوسال از برجام طرف غربی به عناوین مختلف از به انجام رساندن تعهدات و وعده‌های خود سرباز زده و بی‌شک در آینده هم حرکت مثمر ثمری انجام نمی‌دهد، در مقابل طرف ایرانی بدون توجه به تذکرات مقام معظم رهبری دست به اقداماتی حتی فراتر از تعهدات خود داده و گوی سبقت در ضربه‌زدن به منافع ملی کشور را از خود غربی‌ها ربوده است‌.

وی پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 را بیانگر خارج شدن ایران اسلامی از نظام استکباری دانست و یادآور شد: عملا این نظام با اتکای به مکتب اهل‌بیت(ع) و قرار دادن اصول نه شرقی و نه غربی در سیاست خارجی در نظام بین‌اللملی شگفتی‌ساز شد‌.

حاتمی دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان آمریکایی را جملگی ابزار دست لابی صهیونیست دانست و بیان کرد: حیات و رشد این افراد در پیروی و به انجام رساندن خواسته‌های صهیونیست‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: توجه و اتکاء به نیروی درونی نظام و حفظ استقلال همه جانبه سبب گردیده تا دشمن در عرصه‌های مختلف به قدرت و استقلال ما اعتراف زبونانه داشته باشد و به خواسته‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تن دهد.

مسؤول بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی از کرمانشاه تنها راه نجات نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌اللملی را توجه به درون و اتکاء به مکتب عزت مدار اهل بیت(ع) عنوان کرد و افزود: این اتکاء توان رشد و بالندگی را در تمای عرصه‌های مختلف برای ایرانی به ارمغان آورده و می‌آورد.

این مسؤول با اشاره به حضور حماسه میلیونی شیعیان در راهپیمایی اربعین، گفت: راهپیمایی اربعین بیانگر شکل‌گیری ضرورت نظام اسلامی نوین مبتنی بر مهدویت و قرار گرفتن بر اصول تغییرناپذیر مکتب اهل‌بیت(ع) است که در شعار«هیهات منه الذله» متبلور شده است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.