مدیرکل امور ورزش وزرارت نفت:

فدراسیون فوتبال درخواستی به وزارت نفت نداده است

شاه کرمی گفت: ورزشگاه نفت تهرانسر در اختیار خانواده کارکنان وزارت نفت قرار دارد و فدراسیون فوتبال درخواستی برای انجام تمرینات تیم ملی در این زمین به ما ارائه نکرده است.

غلامرضا شاه کرمی مدیرکل امور ورزش وزارت نفت در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صحبت های ناصر فریادشیران مدیر آکادمی باشگاه نفت مبنی بر این که با توجه به بدون استفاده ماندن زمین ورزشگاه تهرانسر فدراسیون فوتبال می تواند طی مکاتبه با وزرات نفت، زمینه برگزاری تمرینات تیم ملی در این زمین را فراهم کند، بیان کرد: فدراسیون فوتبال تاکنون مکاتبه ای با شرکت ملی نفت ایران نسبت به استفاده از زمین ورزشگاه تهرانسر انجام نداده است. از طرفی هرچند با انتقال مالکیت امتیاز تیم نفت تهران به بخش خصوصی، تمرینات نفت در ورزشگاه تهرانسر انجام نمی شود اما این زمین بدون استفاده هم نمانده است.

وی افزود: ورزشگاه نفت تهرانسر هم اکنون در اختیار کارکنان وزارت نفت و خانواده آن ها قرار دارد و متعلق به تیم خاصی نیست. تا آن جایی که اطلاع دارم باشگاه استقلال و یکی دو باشگاه دیگر در گذشته برای دراختیارگرفتن ورزشگاه، مکاتباتی را انجام داده اند اما اعلام کردیم به دلیل این که زمین های مجموعه در اختیار تیم های آکادمی  وزارت نفت قرار دارد، نمی توانیم آن ها را به تیمی واگذار کنیم.

شاه کرمی ادامه داد: در سال های قبل که تیم نفت تهران در زمین تهرانسر تمرین می کرد، شرکت های تابعه وزارت نفت برای تیم های خود، زمین های دیگر را اجاره می کردند اما پس از انتقال نفت تهران به بخش خصوصی، در حال حاضر آن ها هم از این ورزشگاه بهره برداری می کنند. با توجه به جامعه آماری گسترده تحت پوشش وزرات نفت و علاقه مندی آن ها به فوتبال پایه، طبق سیاست شورای عالی ورزش وزرات نفت، آکادمی های فوتبال و همچنین پیشکسوتان کارکنان ورزش این وزارت خانه می توانند از مجموعه تهرانسر استفاده کنند. البته در زمان اردوی تیم هایی چون نفت مسجد سلیمان، نفت و گاز گچساران، پارس جنوبی ، نفت آغاجری و سایر تیم های زیرمجموعه وزارت نفت ورزشگاه تهرانسر در اختیار این تیم ها قرار می گیرد.

مدیرکل ورزش وزرات نفت درمورد این که آیا درصورت ارائه درخواست از سوی فدارسیون فوتبال، وزارت نفت مجموع تهرانسر را در اختیار شاگردان کی روش قرار می دهد، تصریح کرد: تاکنون درخواست مکتوبی از فدراسیون فوتبال به ما نرسیده است. در صورت ارسال درخواست هم امور ورزش وزارت خانه به تنهایی تصمیم گیرنده نیست. بلکه باید دید مدیران ارشد وزارت خانه چه سیاستی نسبت به دراختیار قراردادن ورزشگاه تهرانسر به تیم ملی ایران اتخاذ می کنند. به هر حال  سیاست های معاونت توسعه منابع انسانی وزارت نفت (ریاست شورای عالی ورزش وزارت خانه) و مجمع شرکت ملی نفت( مالک ورزشگاه تهرانسر) در این امر نقش اساسی دارد و ما هم تابع دستورالعمل های این 2 نهاد هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.