ایرانشهر؛

رسانه باعث تقویت امنیت پایدار

رسانه‌ها نقش بسزایی در تقویت امنیت پایدار و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: رسانه‌ها در دنیای امروز، نقش بسزایی در تقویت امنیت پایدار و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه دارند.

دوستعلی جلیلیان در دیدار با اصحاب رسانه و فعالان اجتماعی شهرستان ایرانشهر، تعامل همه جانبه پلیس و همکاری مستمر و تنگاتنگ اصحاب رسانه و جامعه علمی و فرهنگی را یکی از فاکتورهای مهم رسیدن به اهداف یک جامعه برای یک امنیت پایدار و مطلوب برشمرد و بر نقش بسزای این گروه علمی و فرهنگی بر پیشگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و جرائم تاکید کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در دنیای امروز، نقش بسزایی در ایجاد و تقویت امنیت پایدار در جامعه دارند گفت: رسانه خوب تثبیت کننده امنیت است و همچنین تاثیرگذاری و جذابیت رسانه در کاهش آسیب‌های اجتماعی حائز اهمیت است.

جلیلیان امنیت را لازمه جدی برای یک جامعه پویا دانست و ادامه داد: خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها باید مراقبت‌های لازم را برای حراست از حق و حقیقت داشته تا این امنیت خدشه‌دار نشود.

وی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه اعتبار و جایگاه بلندی در جامعه برای خود ایجاد کرده‌اند، گفت: رسانه‌ها در پرتو همکاری با بخش‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی نیروی انتظامی می‌توانند در راستای آگاهی مردم و اطلاع رسانی دقیق نقش آفرینی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با تاکید بر نقش محوری رسانه و فعالان اجتماعی هر شهرستان در انعکاس صحیح و به موقع اقدامات پلیس در سطح جامعه، از تداوم و همکاری همه جانبه پلیس با تمامی نهادهای علمی و فرهنگی شهرستان برای رسیدن به یک امنیت پایدار در سطح منطقه خبر داد.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: رسانه ، تقویت ، امنیت ، پایدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار