یاسوج؛

کشف بیش از 77 کیلوگرم تریاک در جاده یاسوج به اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از کشف بیش از 77 کیلوگرم تریاک در جاده یاسوج به اصفهان خبر داد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سعید بالش‌زر در جمع خبرنگاران با اشاره به عزم نیروی انتظامی استان در برخورد مقتدرانه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر اظهار کرد: بر همین اساس در استان و توسط فرماندهی نیروی انتظامی عزمی راسخ و مضاعف برای برخورد با این پدیده وجود دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در همه نقاط استان همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت شبانه‌روی کار خود را برای برخورد با این گونه جرائم انجام می‌دهند و تاکنون از ابتدای سال جاری دستاورد بسیار خوبی در کشف مواد مخدر داشته‌ایم.

بالش‌زر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هیچ کدام از مبادی ورودی و خروجی استان را برای قاچاقچیان مواد مخدر امن نمی‌گذارد و کشف مقادیر زیادی مواد مخدر در سال جاری خود نشان دهنده عزم راسخ برای مقابله با قاچاق مواد مخدر است.

وی بیان کرد: یکی از تازه‌ترین دستاوردهای همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف بیش از 77 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون در محور یاسوج به اصفهان بوده است.

این مسؤول در نیروی انتظامی استان افزود: مأموران ما در شهرستان دنا خبری در خصوص حمل مواد از یکی از استان‌های مرکزی کشور به سمت استان‌های جنوبی کشور داشتند که در این خصوص برنامه‌ریزی لازم و هماهنگی برای دستگیری قاچاقچیان و همچنین کشف و ضبط این محموله صورت گرفت.

وی از برقراری تور ایست و بازرسی در محور یاسوج به اصفهان خبر داد و گفت: از این کامیون 77 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد در ضمن خودروی پژو که این محموله را همراهی می‌کرد توقیف و راننده آن نیز دستگیر شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.