ساری،

کاهش 6 درصدی حوادث رانندگی در مازندران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران ، از کاهش 6 درصدی حوادث رانندگی در معابر عمومی درون شهری در هشت ماهه سال جاري خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ مهدی باقری گفت: در هشت ماه سال جاری آمار حوادث رانندگی در معابر عمومی درون شهری استان مازندران، شش درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

وی افزود: در همین مدت در برخورد با تخلفات راهنمایی و رانندگی، هشت درصد افزایش داشته ایم که بیش از 31 هزار دستگاه خودرو به همراه 25 هزار دستگاه موتور سیکلت متخلف متوقف و اعمال قانون شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان، با اشاره به ضبط گواهينامه های رانندگان متخلفی که دارای بیش از 30 نمره منفي بوده اند، افزود: در این مدت بیش از 286 فقره گواهینامه رانندگان دارای 30 نمره منفی ضبط شد.

سرهنگ باقری با اشاره به برخورد جدی ماموران پلیس راهور با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی از سوی رانندگان متخلف در سطح معابر عمومی، از افزایش 16 درصدی برخورد با خودروهای فاقد مجوز نصب شیشه دودی و افزایش 24 درصدی توقیف خودروهایی که ایجاد آلودگی صوتی می کردند، خبر داد .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران، همچنین از افزایش 100 درصدی برخورد با رانندگان خودروهایی که اقدام به سگ گرداني می کردند، خبر داد و افزود: در این ارتباط نیز رانندگان متخلف اعمال قانون شدند و خودروی آنان به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار