نظرمحمدی:کریمی مربی کاربلدی است/اعتصاب نساجی شکست

اکبر میثاقیان 19 بازیکن مورد نظر خود جهت حضور در اردوی پیش از بازی هفته چهاردهم را مشخص کرد.

نظرمحمدی:کریمی مربی کاربلدی است/اعتصاب نساجی شکستبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران سرمربی تیم بادران تهران 19 بازیکن مورد نظر خود جهت حضور در اردوی پیش از بازی هفته چهاردهم را به شرح زیر اعلام کرد:

مجید غلامی – علی سلیمی – بهروز افشار – وحید عسگری – وحید فارغ – بهتاش میثاقیان – احمد مهدی زاده – امین عباسی – علی حقدوست – محمود تیغ نورد – مسعود ریگی – مصطفی نوروزی – مهرداد رضایی – علی هزامی – سعید طالبی- سعید واسعی – سهیل هزار جریبی- رضا ایار – جعفر بزری

گفتنی است؛ دیدار تیم‌های خیبر خرم آباد و بادران تهران روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار خواهد شد.

نظرمحمدی: کریمی مربی کاربلدی است

علی نظرمحمدی سرمربی تیم سپیدرود رشت درمورد بازی فردا تیمش مقابل اکسین گفت: اکسین یکی از تیم‌های خوب دسته اول است و فوتبال را سازمان‌یافته بازی می‌کند. مربی کاربلدی مثل فیروز کریمی را در اختیار دارد و برخی از بازیکنانش در لیگ برتر هم بازی کرده‌اند. بازی بسیار سختی در رشت با این تیم داریم. اکسین، تیم خونه به خونه را در بابل و پارس جنوبی را در عسلویه شکست داده و در خارج از خانه بهتر از کرج نتیجه گرفته است.

وی افزود: ما برای اینکه در صدر جدول بمانیم باید اکسین را شکست دهیم و سه امتیاز بگیریم.به همین خاطر در زمین تمام توانمان را به کار خواهیم گرفت.

اعتصابی ها در تدارک سفر به اراک

بعد از اینکه بازیکنان نساجی به بهانه مشکلات مالی تمرینات این تیم را برای بار سوم  تحریم و اعتصاب کردند این احتمال وجود داشت که نساجی در برابر آلومینیوم اراک حاضر نخواهد شد اما خبر رسیده صبح امروز شاگردان فکری به اراک رفتند.
این بازی از هفته چهاردهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور فردا در استادیوم امام خمینی اراک برگزار می شود.

کمک رییس اداره ورزش قائمشهر به نساجی

رضوی رییس جدید اداره ورزش و جوانان قائم شهر با اسدی سرپرست تیم و فکری جلسه ای را برگزار کرد و مبالغی را در اختیار تیم قرار داد تا تیم راهی اراک شود.همچنین 30 دست لباس هم به تدارکات تیم تحویل داده شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار