ساری؛

نظارت بر بهره برداری چاههای زارعی

امور منابع آب نوشهر ، چالوس و کلاردشت در فصل زراعی گذشته بر بهره برداری از هزار و 240 حلقه چاه و 800 عدد موتور پمپ نظارت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حامد عبدالهی مدیر امور منابع آب نوشهر ، چالوس و کلاردشت گفت : در فصل زراعی گذشته بر روند بهره برداری از 1240 حلقه چاه زراعی و شرب منطقه و 800 عدد موتور پمپ نظارت شد .

وی افزود : برای کنترل کمی و کیفی منابع آب زیرزمینی 33 حلقه چاه مشاهده ای از محدوده کلارآباد تا کاسگر محله رویان وجود دارد که هر ماه اندازه گیری و نتایج آن مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می گیرد .

مدیر امور منابع آب نوشهر ، چالوس و کلاردشت گفت : در محدوده امور ماهیانه 100 نفر به امور برای تقاضای آب زیرزمینی مراجعه می کنند که بیش از 90 درصد آن برای مصارف کشاورزی است .

حامد عبدالهی به فعالیت گروه های گشت و بازرسی در بخش آب زیرزمینی در منطقه از جلوگیری و انسداد حدود 17 حلقه چاه در حال حفاری غیر مجاز ، توسط این گروه ها خبرداد و گفت : با همکاری نیروی انتظامی ماشین آلات حفاری متخلفین نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شده و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی تا به تخلفات آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار