چابهار

شهروندان چابهاری از تاریکی معابر شهر گلایه دارند

عضو شورای شهر چابهار گفت: تبعات اختلافات بین دستگاه‌های اجرایی نباید دامنگیر مردم شده و باعث عدم خدمات رسانی به آنها شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،کمال کشکوری اظهار کرد: در اغلب محلات سطح شهر چابهار روشنایی معابر وضعیت مطلوبی ندارد و همواره شاهد تصادفات و اتفاقات ناگوار ناشی از تاریکی معابر هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر افزود: نارضایتی شهروندان از عدم روشنایی معبر در سطح وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر پیگیری و مکاتبات لازم را با مسئولان ذیربط انجام داده و چندین نوبت با مسئولان شرکت توزیع برق در قبال مشکلات و معضلات مربوط به تاریکی معابر و به ویژه چراغ‌‌های روشنایی جلساتی را برگزار کرده است، گفت: مسؤولان تا هنوز اقدام مثبتی انجام نداده اند.

عضو شورای اسلامی شهر چابهار ادامه داد: متاسفانه اداره برق به بهانه‌های مختلف عنوان می‌کند سیم ‌های برق فرسوده است و این اداره در زمینه روشنایی معابر وظیفه‌ای ندارد و شهرداری مسؤول روشنایی است.

کشکوری افزود: این توجیه مناسب و معقولی نیست و بخشنامه‌های مربوطه و دستورات مقامات ذیربط روش کار را مشخص کرده است.

وی بیان کرد: اختلافات بین دستگاه‌های اجرایی نباید تبعات آن موجب عدم خدمت‌رسانی به شهروندان شود و شهرداری و اداره برق نسبت به موضوع روشنایی معابر هماهنگی و در اقدام تسریع کنند.

وی گفت: با توجه به قطع مکرر برق در تابستان گذشته از مسؤولان برق شهرستان درخواست می‌شود نسبت به تکمیل و تجهیز پست‌های برق و اصلاح شبکه برق شهر اقدامات لازم صورت پذیرد تا در فصول گرم سال شاهد قطع برق و وارد آمدن خسارت به شهروندان نباشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار