امیر پوردستان:

یگان‌ها در زمین، هوا و دریا آماده باشند دشمن نمی‌تواند اقدامی کند/امیدوارم بازو و امین ارتش باشم

اگر یگان‌ها در زمین و هوا و دریا آماده باشند دشمن نمی‌تواند اقدامی کند.جانشین فرمانده کل ارتش گفت: اگر یگان‌ها در زمین و هوا و دریا آماده باشند دشمن نمی‌تواند اقدامی کند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم معارفه جانشین فرمانده کل ارتش که در سالن جلسات ستاد آجا برگزار شد با اشاره به جنگ صفین و ابعاد آن اظهار داشت: از هم‌اکنون باید سدها و مواضع و آمادگی‌ها را حفظ کرد. اگر یک نیرویی، توانمندی لازم داشته باشد جغرافیای جنگ بر آن تأثیر نمی‌گذارد. 

وی افزود: یکی دیگر از برکات آمادگی یگان‌ها امنیت روانی و بازدارندگی است. اگر یگان‌ها در زمین و هوا و دریا آماده باشند دشمن نمی‌تواند اقدامی کند. 

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری از نیروهای مسلح برای افزایش توان بازدارندگی و لزوم استحکام نیروهای مسلح ادامه داد: من خداوند را شاکرم که تدابیر رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل ارتش در حوزه‌های مختلف ایران را بسیار قدرتمند کرده است. 

امیر پوردستان با اشاره به اهمیت بصیرت و ابعاد آن گفت: بصیر کسی است که در مقابل بی‌توجهی‌ها و توهین‌ها بایستد. شغل‌ها امانت‌هایی هستند که دست به دست می‌شوند و ما باید سعی کنیم امانتدار خوبی باشیم.

وی اظهار داشت: امیدوارم هم بازو و هم امین ارتش باشم؛ ارتشی که فرمانده معظم کل قوا عنایت ویژه ای بر آن دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار