اردبیل؛

مدیر عامل تیم فوتبال آبی پوشان اردبیل استعفا داد

مدیر رسانه‌ای آبی‌پوشان اردبیل گفت: مدیر عامل تیم آبی‌پوشان اردبیل استعفا داد و هم‌اکنون تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فیاض صادقی افزود: مدیرعامل آبی‌پوشان اردبیل، مجید حیدری استعفا داد و همچنان تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه مجید حیدری مدیرعامل آبی‌پوشان اردبیل به وعده‌های خود در قبال این تیم عمل نکرد، افزود: مدیرعامل آبی‌پوشان در اوایل تحویل گرفتن این تیم قولهایی درباره مطالبات بازیکنان کادر فنی و عوامل آبی‌پوشان داده بود که هیچ کدام از این قولها محقق نشد.

صادقی گفت: خبر استعفای مدیرعامل آبی‌پوشان اردبیل در استان اردبیل انعکاس یافت و تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل هم‌اکنون با مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی روبرو شده که انتظار می‌ رود در این زمینه مسئولان مربوطه اهتمام ویژ‌ه‌ای داشته باشند.

وی افزود: ‌در حالی که تیم فوتبال آبی‌پوشان تنها نماینده استان اردبیل در فوتبال لیگ دسته دو ایران بودند و انتظار می‌رفت حمایتهای همه‌جانبه‌ای از این تیم انجام شود ولی با استعفای مدیرعامل تیم آبی‌پوشان که هیچ عملکرد قابل توجهی در قبال تیم نداشت، سبب سردرگمی عوامل آبی‌پوشان شده و نیاز است که مسئولان برای از بلاتکلیفی درآوردن این تیم اقدامات اساسی را انجام دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار