یاسوج؛

22 طرح پژوهشی استان به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معرفی شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از معرفی 22 طرح پژوهشی استان به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مجید محنایی در نشست کارگروه پژوهش و فناوری که به دستور کار پروژه‌های تحقیقاتی و فناوری حوزه اقتصاد مقاومتی اختصاص داشت، گفت: پس از بحث و بررسی‌های مختلف در جلسات کارشناسی از میان 55 طرح ارسالی دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی 22 طرح انتخاب شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 22 طرح انتخابی جهت تصمیم‌گیری و دریافت کمک‌های مالی و اعتباری به معاونت علمی و فناوری کشور ارسال می‌شود.

وی عنوان کرد: برای اجرای این طرح‌ها از محل اعتبارات در اختیار معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور و اعتبارات بخش پژوهشی استان، هزینه‌های لازم انجام می‌گیرد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: بخشی از هزینه طرح را مجری طرح عهده‌دار می‌شود که این طرح‌ها از طرح‌هایی هستند که با حفظ جنبه کلان کشوری بخشی از نیازها و مشکلات استان را در حوزه اقتصاد مقاومتی برطرف می‌کنند.

محنایی بیان کرد: همچنین رئیس بنیاد نخبگان استان ماموریت داد که با بررسی ساختارهای مربوط به معاونت علمی رئیس‌جمهور و بنیاد نخبگان کشور زیرساخت‌های حوزه پژوهش و فناوری نظیر صندوق نوآوری و شکوفایی، کانون هماهنگی دانش و صنعت، صندوق پژوهش و سایر زیرساخت‌ها را بررسی کند و زمینه تاسیس و راه‌اندازی آن را فراهم کند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.