کواکبیان در جمع خبرنگاران:

اعضای هیئت رئیسه فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی ایران انتخاب شدند

رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی ایران از انتخاب اعضای هیئت رئیسه این فراکسیون خبر داد.

اعضای هیئت رئیسه فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی ایران انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با حضور در جمع خبرنگاران از تشکیل هیئت رئیسه فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی ایران خبر داد.

وی تصریح کرد: فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی ایران 130 عضو دارد، این فراکسیون دارای یک مجمع عمومی، شورای مرکزی و هیئت رئیسه است.

کواکبیان بیان داشت: بنده به عنوان رئیس این فراکسیون انتخاب شدم، کوسه غراوی، مقدسی نماینده اراک، خانم سعیدی نماینده تهران، خانم حسینی نماینده تهران، بنیادی نماینده کاشمر، ابراهیمی نماینده رامیاد، پوربافرانی نماینده نائین و اسدی نماینده شهربابک هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: 26 نفر هم به عنوان اعضای شورای مرکزی به این ترتیب انتخاب شدند که ما 26 گروه دوستی پارلمانی در مجلس داریم و قرار شد از هر گروه دوستی یک نفر در شورای مرکزی حضور یابد و این شورا با 35 عضو شکل می‌گیرد.

رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی ایران بیان داشت: طبیعتا ما باید بتوانیم از طریق گروه‌های دوستی بهترین وضعیت شناسی را انجام داده و کشورهای مختلف را ارزیابی کنیم، لذا 26 عضو از گروه‌های دوستی و 9 تن دیگر از اعضای این فراکسیون شورای مرکزی را تشکیل خواهند داد و بحث ما فقط در مورد مسائل کمیسیون امنیت ملی نخواهد بود بلکه درباره کل منافع ملی ایران خواهد بود.

کواکبیان اظهار داشت: قرار شده تا از طریق اداره کل بین‌الملل مجلس، 26 نفر نهایتا تا پایان آذرماه به فراکسیون معرفی شده و از ابتدای دی ماه شورای مرکزی به صورت ماهانه و هیئت رئیسه به صورت هفتگی و همچنین مجمع عمومی هر دو ماه یک بار جلسات خود را تشکیل دهند.

رئیس فراکسیون دیپلماسی و مراسم ملی ایران خاطر نشان کرد: بهروز بنیادی هم به عنوان سخنگوی این فراکسیون انتخاب شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار