لرستان؛

تامین برق 2هزارو300 مشترک روستایی لرستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: 2 هزار و 300 مشترک جدید روستایی این استان با اعتبار 40 میلیارد ریال تامین برق شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فریدون خودنیا گفت: هر ساله به تعداد متقاضیان جدید روستایی افزوده می شود که در این راستا 40 میلیارد ریال اعتبار فقط به منظور توسعه و تأمین برق متقاضیان جدید اختصاص داده شده و تأمین برق روستاهای بدون برق خارج از این قاعده است.
وی اظهار کرد: بند (ه) تبصره 6 قانون بودجه کشور بخشی از مشکلات وزارت نیرو را مرتفع می کند که تأمین برق متقاضیان جدید روستاها به عنوان یک شاحص مدنظر است.
وی بیان کرد :اعتبار متقاضیان جدید روستایی استان نیز از این محل جذب و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
خودنیا افزود: مبلغ اختصاص یافته فقط جهت تأمین برق متقاضیان جدید روستایی تخصیص داده شده و مقرر گردیده ظرف مدت 6 ماه اعتبار فوق در قالب اجرای پروژه های توسعه روستا صرف شود.
وی گفت:برای اجرای این پروژه ها 10 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و 40کیلومتر شبکه فشارضعیف در روستاهای استان احداث شده است.
وی با اشاره به اینکه برای تکمیل و احداث شبکه های جدید 42 دستگاه پست هوایی با ظرفیت های مختلف نیز نصب شده است بیان کرد:احداث شبکه های جدید و تأمین برق متقاضیان جدید در 241 روستا به مرحله اجرا گذاشته شده است.
 
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.