اردبیل؛

رونمایی از پوستر جشنواره سالانه مجتمع شوراسنتر اردبیل

پوستر جشنواره سالانه مجتمع شوراسنتر اردبیل با حضور مسئولین شهر اردبیل رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عضو شورای اسلامی شهر اردبیل در مراسم افتتاحیه جشنواره پاییزه و رونمایی از پوستر جشنواره سالانه مجتمع شوراسنتر اردبیل با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های بسیار مهم هر انسان دلسوز و علاقمند به شهر، حل مشکلات عدیده سر راه جوانان است، گفت: امید می‌رود فضای کار، تلاش، نشاط و امید به آینده در اردبیل محقق شود.

اسفندیار هوشیار بزرگترین عبادت را خدمت به خلق عنوان کرد و افزود: اگر فردی توفیق یابد و به خلق خدا خدمت کند، دارای جایگاه ارزشمندی نزد خدا خواهد بود و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه ایستادگی در مقابل بدترین دشمن نیز خدمت به مردم محسوب می‌شود، گفت: خدمت به مردم راه نجات همه انسان‌ها است.

وی با بیان اینکه موقعیت فرهنگی و دیدگاه ملی ما باید به حدی برسد که ایجاد شغل برای چند نفر را بهترین خدمت بدانیم، افزود: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل نیز آمادگی دارد در حد توان خود معایب و موانع موجود در مجتمع شوراسنتر اردبیل را برطرف کند.

مدیر مجتمع شوراسنتر اردبیل نیز با بیان اینکه رونق و توسعه هر کشوری در مرحله اول نیاز به تغییر و تحول اساسی در امورات مختلف دارد، افزود: این مهم جز با تلاش و کوشش اقشار مختلف جامعه امکان‌پذیر نیست.

ارسلان خانزاده با بیان اینکه در این راستا اولین قدم باید تغییر در فرهنگ عمومی، باورها و نگرش‌ها باشد، گفت: برای جامه عمل پوشاندن به این موضوع مهم، اقدام به برگزاری جشنواره سالانه شوراسنتر کردیم.

وی با بیان اینکه برای هر فصل جشنواره ویژه فصلی پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تا پایان ماه صفر هر هفته یک مراسم قرعه‌کشی ساده انجام خواهد شد.

خانزاده با بیان اینکه برنامه رادیو جشنواره هر هفته از محل مجتمع ضبط و در رادیو اردبیل پخش خواهد شد، گفت: در پایان سال نیز مراسم ویژه با اهدای هدایای ویژه برگزار خواهد شد.

وی همچنین از سازمان‌ها و ادارات دولتی خواست تا با مراجعه به ستاد جشنواره از تخفیفات ویژه برای کارکنان خود بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار