گیلان؛

حضور داوطلبانه هلال احمر گیلان در کربلا

سرپرست جعمیت هلال احمر استان گیلان از ارائه خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر گیلان به زائران کربلا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ سرپرست جعمیت هلال احمر استان گیلان گفت: عشق به ائمه اطهار در تمامی اقشار جامعه وجود دارد و به دلیل خدمت به زائران کربلا 27 نفر از کارکنان جمعیت هلال احمر گیلان به همراه 2 دستگاه آمبولانس به منظور ارائه خدمات داوطلبانه در کربلا حضور یافتند.

مهدی ولی پور با بیان اینکه  اعضای جمعیت هلال احمر گیلان همانند دیگر شعیان عاشق اهل بیت و امام حسین (ع) داوطلبانه به سوی خدمت به دوستداران سرور و سالار شهیدان اعزام شدند، تصریح کرد: داوطلبانه جمعیت هلال احمر گیلان با حضور در درمانگاه جمعیت هلال احمر واقع در نجف اشرف و کربلای معلی به زائران امام حسین (ع ) خدمات رسانی کردند.

وی خاطرنشان کرد: 2 دستگاه آمبولانس پشتیبانی به همراه 2 راننده و 2 نجاتگر و همراه یک دستگاه تریلی جهت انتقال دارو به تیم های مستقر هلال احمر واقع در مهران پیوستند.

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان
با تاکید بر اینکه 11 نفر در قالب یک تیم تخصصی امداد و نجات و یک نفر نسخه پیچ داروخانه از گیلان در این اکیپ امدادی حضور داشتند، تصریح کرد: این افراد جهت ارائه خدمات امدادی و درمانی در اربعین حسینی در درمانگاه هلال احمر مستقر شدند.

ولی پور با بیان اینکه از ابتدای ایام محرم 12 نفر از کارکنان هلال احمر گیلان به صورت داوطلبانه  هر کدام به مدت 15 روز به صورت دوره ای عازم عتبات عالیات شده و به زائران حرم امام حسین (ع) خدمات رسانی کردند، خاطرنشان کرد: اعزام اعضای هلال احمر استان ها  به صورت متمرکز از سوی جمعیت هلال احمر انجام  می‌شد.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.