کرمانشاه؛

علم سیاست از مهمترین معارف بشری است

رئیس گروه علوم سیاسی دانشگاه رازی علم سیاست را از مهمترین معارف بشری دانست که تمام جوانب زندگی انسان‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فرهاد دانش نیا اظهار کرد: پویایی و تحرک دانش سیاسی، هم در سرنوشت جامعه اثرگذار است و هم در سطح بین‌المللی برای یک کشور حائز اهمیت است.نگرش سیاسی ملت‌ها از شاخص‌های هویت آنها است.


دانش‌نیا از قدمت علم سیاست در ایران هم یاد کرد که از زمان انقلاب وارد فاز جدیدی شده است.

در ادامه مختار نوری دبیر این همایش نیز از فعالیت‌های شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی یاد کرد که فعالیت خود را از سال 74 آغاز کرده و در این مدت حدود پنج هزار جلد کتاب را نقد و دو هزار جلسه تخصصی در زمینه علوم انسانی برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه 14 گروه علوم انسانی در بدنه این شورا جای گرفته‌اند، تاکید کرد: گروه علوم سیاسی از فعال‌ترین این گروه‌ها است که از سال 75 آغاز به کار کرد و برپایی این همایش و همایش‌هایی از این دست نیز به همت این گروه انجام می‌شود.

 "مجید توسلی رکن ابادی"، " علی اکبر علیخانی"، " عبدالامیر نبوی"، " مرتضی بحرانی"، " طهماسب علیپوریانی"، "یاسر عبدالزهرا" و "سلمان صادقی زاده" سخنرانان علمی این همایش بودند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.