در 8 ماهه امسال صورت گرفت؛

کشف 114 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از کشف 144 تن مواد مخدر در این استان طی هشت ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان محمدهادی مرعشی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان به تشریح عملکرد شورا در سال‌جاری پرداخت و فعالیت های فرهنگی را برای مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر بسیار موثر دانست.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان افزود: در هشت ماهه سال‌جاری 144 تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش دارد.

وی با بیان اینکه بیشترین کشفیات متعلق به نیروی انتظامی و در جنوب سیستان و بلوچستان بوده است، افزود: 10 واحد خرده فروشی مواد مخدر پلمب و انشعاب آب و برق آنها قطع شده است.

مرعشی گفت: کارگاه آموزشی برای مدیران و معلمان آموزش و پرورش به طور مستمر برگزار شده است.

معاون امنیتی - انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در سفر اخیر وزیر کشور قول دادند که صد در صد جریمه‌های مواد مخدر به استان بازگردد که این باید پیگیری شود.

علی اصغر میرشکاری افزود: تجهیز گلوگاه‌ها و بازارچه‌های مرزی استان به دستگاه‌های ایکس‌ری باد هدف کاهش خطای انسانی باید پیگیری شود.

وی بر تقویت نیروی انتظامی به ویژه در جنوب سیستان و بلوچستان، تاکید کرد و گفت: 90 درصد کشفیات موادمخدر از جنوب استان و شهرستان سراوان است.

معاون امنیتی - انتظامی سیستان و بلوچستان پیشنهاد داد: هزینه جابه‌جایی تیم‌های ورزشی در راستای ترویج ورزش در شهرهای مختلف استان تامین شود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار