کرمانشاه؛

موفقیت در هر صحنه ای در گرو حاکمیت فرهنگ بسیجی

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه پاسداران گفت: فرهنگ بسیجی در هر صحنه‌ای حاکم شود، موفقیت در آن صحنه قطعی خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سردار سرتیپ محمدنظر عظیمی گفت: تاریخ ملتی با این همه فداکاری، بصیرت و انسجام و از خودگذشتگی در مقابله با مستکبرین را سراغ ندارد.
عظیمی با تاکید بر اینکه حوادثی که تا به امروز مستکبرین بر ما تحمیل کرده‌اند حوادث بسیاری بوده است، ادامه داد: هر کدام از این حواث به تنهایی می‌توانست ملتی را از پا در بیاورد، اما چون خود ما در جریان این پایمردی‌ها و مجاهدت‌ها هستیم، خیلی متوجه کارمان نیستیم.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه مستکبرین در دنیا با یک اشاره و اقدام محدود هر کاری که دلشان بخواهد می‌کنند، گفت: توطئه‌هایی که دشمنان این رمز و بوم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون بر ما روا داشته‌اند کم نبوده است. آنها از همه توان و ظرفیت‌های خود علیه ایران استفاده کرده‌اند و انصافا این مبالغه نیست.
عظیمی با تاکید بر اینکه دشمنان این مرز و بوم برای ضربه زدن به نظام به هر جنایتی دست زده‌اند، از دفاع مقدس به عنوان یک حماسه بزرگ در تاریخ کشور یاد کرد و گفت: سال های دفاع مقدس نمونه بارز این جنایت‌ها بود که با ایستادگی و پایمردی مردمان این سرزمین سربلند از آن عبور کردیم.
عظیمی تاکید کرد: دشمنان در حوزه مباحث اقتصادی نیز از هر آنچه که در توان داشته‌اند برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره گرفته‌اند و فشارهای اقتصادی رخ داده در کشور  در مقطع کنونی نشان از این موضوع دارد.
وی ادامه داد: علاوه بر این دشمنان این مرز و بوم در طول سال‌های بعد از انقلاب در همه حوزه ها و حتی در موضوعات مختلف اجتماعی هر جا نقطه ضعفی داشتیم سعی کرده‌اند بیشترین استفاده را از آن نقاط ضعف در جهت ضربه زدن به نظام ببرند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه پاسداران از فرهنگ بسیج به عنوان فرهنگ فداکاری، ازخودگذشتگی، بصیرت و بینش یاد کرد و گفت: آنچه امروز باید به عنوان رمز موفقیت ملت بزرگ ایران در مقابله با مستکبرین جهانی مورد توجه قرار گیرد، فرهنگ بسیج است.
عظیمی با اشاره به اینکه تنها با تکیه بر فرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی و فداکاری می‌توان کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان مصون داشت، ادامه داد: فرهنگ بسیجی در هر صحنه‌ای حاکم شود، موفقیت در آن صحنه قطعی خواهد بود.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، بسیج ، فرهنگ ، صحنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.