معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی:

چند ورزشگاه در حال ساخت، بهار 96 افتتاح می شود

عباسی گفت: بدون توجه به محدودیت های مالی در بهار 96 چند ورزشگاه به افتتاح خواهد رسید.

محمد عباسی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان تکمیل پروژه های در حال ساخت ورزش کشور، بیان کرد: در مرحله نخست سعی داریم پروژه های نیمه تمام را تکمیل کنیم. پس از آن صندلی گذاری این پروژه ها را افزایش می دهیم. طبق برنامه قبلی قرار است در آینده ای نزدیک، 10 ورزشگاه افتتاح شود. خوشبختانه بخش خصوصی از افتتاح به مقع طرح های عمرانی استقبال خوبی کرده است.

وی درمورد افتتاح ورزشگاه نقش جهان، گفت: این ورزشگاه تکمیل نشده است. بلکه مشغول نصب صندلی های طبقه دوم، شماره گذاری این صندلی ها و همچنین نصب نورافکن های ورزشگاه نقش جهان بودیم که با دستور مقامات به افتتاح رسید. البته لازم به ذکر است در ورزشگاه آزادی هم حدود پنجاه سال بدون وجود صندلی در طبقه دوم ورزشگاه، بازی برگزار می شد.

طبقه اول ورزشگاه نقش جهان تکمیل شده اما همچنان درگیر صندلی گذاری طبقه دوم هستیم. طبق برآورد ما در حال حاضر 45 هزار نفر می توانند به این ورزشگاه بیایند که پس از اتمام پروژه نصب صندلی ها، این ظرفیت به 70 هزار نفر می رسد.

عباسی ادامه داد: از لحاظ برگزاری بازی، ورزشگاه نقش جهان هیچ مشکلی ندارد چرا که بازی سپاهان و پارس جنوبی در این ورزشگاه برگزار شد و قرار است این هفته هم در لیگ برتر فوتبال از آن ورزشگاه استفاده شود. یکی از افتخارات شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی بهره برداری از ورزشگاه مذکور پس از حدود 28 سال است.

معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره دلیل افت کیفیت زمین برخی از ورزشگاه ها با وجود این که دیداری در آن ها برگزار نمی شود، تصریح کرد: ما متولی افتتاح طرح های عمرانی هستیم اما نگهداری از آن ها بر عهده اداره کل ورزش استان ها است.

وی درباره تخریب صندلی های ورزشگاه یاسوج، گفت: بخشی از نگهداری ورزشگاه ها به بحث بودجه مربوط می شود. برای حفظ این سرمایه ها باید بودجه کافی در اختیار اداره ورزش استان ها قرار گیرد. اداره کل ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد بهتر می تواند در مورد تخریب صندلی های ورزشگاه یاسوج پاسخگو باشد. مردم یاسوج حق دارند از ورزشگاهی مجهز بهره ببرند. این شهر ورزشکاران زیادی به جامعه ورزش کشور معرفی کرده است.

عباسی ادامه داد: البته در بحث حفظ اماکن ورزشی بخش خصوصی می تواند کمک حال ورزش استان ها باشد اما متاسفانه تاکنون ساز و کار ورود بخش خصوصی به این امر فراهم نشده است.

وی درمورد زمان افتتتاح 2 ورزشگاه زنجان و میانرود، اظهار داشت: سعی می کنیم در بهار 96 ورزشگاه زنجان را افتتاح کنیم. متاسفانه به دلیل محدودیت های مالی امکان افتتاح ورزشگاه زنجان در زمان مقرر فراهم نشد. در مورد ورزشگاه میانرود هم باید بگویم منابع محدود مالی، فرصت بهره برداری از آن را در زمان از پیش تعیین شده گرفت اما در تلاش هستیم. بهار 96 ورزشگاه میانرود را هم افتتاح کنیم. حدود چند میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه برای ورزشگاه میانرود در نظر گرفته شده است.

معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره ورزشگاه های در حال ساخت در استان تهران، گفت: چند ورزشگاه پنج هزار نفری در حال احداث است که امیدواریم مراحل ساخت آن تا قبل از پایان سال به اتمام برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار