گیلان؛

مهار آتش سوزی منزل مسکونی با اقدام سريع آتش نشانان

آتش سوزی در انبار منزل مسکونی با اقدام سريع آتش نشانان مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ در پي تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشاني درساعت 18:11 دقيقه روز گذشته 3 آبان ماه 95 مبني بر بروز آتش سوزي در يكباب انباري منزل مسکونی، بيدرنگ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سه دستگاه خودروی اطفایی از ایستگاه های 5و9 به همراه 9 تن آتش نشان را به محل حادثه واقع در احمدگوراب-خیابان برادران حسینی اعزام كرد.
علیرضا علیزاده مسوول ایستگاه 9آتش نشانی در اين باره گفت: با رسيدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد.

در پي تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشاني درساعت 18:11 دقيقه روز گذشته 3 آبان ماه 95 مبني بر بروز آتش سوزي در يكباب انباري منزل مسکونی، بيدرنگ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سه دستگاه خودروی اطفایی از ایستگاه های 5و9 به همراه 9 تن آتش نشان را به محل حادثه واقع در احمدگوراب-خیابان برادران حسینی اعزام كرد.
علیرضا علیزاده مسوول ایستگاه 9آتش نشانی در اين باره گفت: با رسيدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد بواسطه آتش سوزی در داخل انباری یکباب منزل مسکونی دود و شعله بسيار زيادي به بيرون زبانه مي كشيد.
وي افزود: آتش نشانان پس از تجهيز خود به تجهيزات انفرادي به دو گروه تقسيم شدند كه گروه اول به منظورنجات محبوسين يا مصدومين احتمالي اقدام به جستجو در داخل انبار كردند و گروه دوم نيز با قرار دادن سه راهي و كشيدن لوله هاي آبرساني خود را به كانون آتش رسانده و عمليات مهار آتش سوزي را انجام دادند.

علیزاده علت آتش سوزی را حرارت حاصله از لامپ رشته ای روشن در مجاورت اجسام قابل اشتعال(مقوا و ..) بیان داشت و افزود: خوشبختانه با توجه به وجود مایعات قابل اشتعال" نفت" این با اقدام سريع و صحيح آتش نشانان مهار شد و به كسي آسيب جاني نرسید.

انتهای پیام/م

برچسب ها: گیلان ، رشت ، آتش سوزی ، مهار آتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.