سمنان؛

اجرای بیش از 43 درصد از مصوبات کارگروه رونق تولید در استان

کارگروه رونق تولید در استان سمنان تا کنون ۶۴۸مصوبه داشته که بیش از ۳۲۰ مصوبه آن عملی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ استاندار سمنان با بیان اینکه تا امروز ۴۰ نشست کارگروه رفع موانع تولید در استان برگزار شده است، گفت: ۴۳ درصد مصوبات این کارگروه اجرایی شده است.
محمدرضا خباز افزود: از ابتدای سال تا کنون نشست های متعددی برای نجات واحدهای تولیدی مشکل دار در استان برگزار شده است و این نشست ها تا کنون ۶۴۸مصوبه داشته اند که بیش از ۳۲۰ مصوبه آن عملی شده است
وی افزود: از ابتدای سال تا کنون همچنین دو هزار و ۵۴۰واحد تولیدی در دو بخش دامداری و کشاورزی و صنعت و معدن در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند که تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید در استان پرداخت شده است.
خباز با بیان اینکه از میان دو هزار و ۵۰۰واحد تولیدی ثبت نامی در سامانه بهین یاب ویژه رفع موانع تولید استان، یک هزار و ۷۸۰واحد برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت به بانک معرفی شده اند تصریح کرد: این تعداد واحد تولیدی قرار است ۸۵۵ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنند که تا کنون ۲۵۰میلیارد تومان آن پرداخت شده و مابقی در اسرع وقت پرداخت می شود.
وی از دیگر دستاوردهای یک‌ساله خود را اجرای موفق سرشماری نفوس و مسکن و انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: حضور ۸۲درصدی مردم در این رویدادها رکوردی جدید در عرصه مشارکت مردم در طرح های مدنی را برجای گذاشت.
استاندار سمنان اظهار داشت: در طرح سرشماری پیش بینی دولت حضور ۴۰درصدی مردم از طریق سرشماری اینترنتی بود که این امر در استان سمنان با ۸۲ درصد تاریخ ساز شد و این در حالی است که برخی مناطق مانند میامی و سرخه این میزان به بیش از ۹۴ درصد نیز رسید.
انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار