همدان؛

معوقات یازده هزار و 400 میلیارد تومانی بیمه ها به بیمارستان ها

به گفته معاون درمان وزیر بهداشت معوقات یازده هزار و 400 میلیارد تومانی بیمه ها به بیمارستان ها چرخه تولید و توزیع دارو و خدمات درمانی را با مشکل مواجه کرده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمد حاجی آقاجانی در بازدید از مراکز درمانی و بیمارستانی همدان افزود : معوقات بیمه چرخه کار ارائه خدمات درمانی در کشور را با مشکل مواجه کرده است و این معوقات در حال افزایش است .

وی ابراز امیدواری کرد با قول وزیر رفاه ، پرداخت این مطالبات هرچه زودتر جبران شود .

معاون درمان وزیر بهداشت گفت : در استان همدان هم بیمه ها 300 میلیارد تومان به بیمارستان ها و مراکر درمانی بدهی معوق یکساله دارند که این امر هم خدمات درمانی و دارویی در این استان را با مشکل مواجه کرده است .

دکتر محمد حاجی آقاجانی با بیان اینکه پانصد و 80 تخت بیمارستانی جدید تا پایان دولت یازدهم به مجموعه دو هزار و 500 تخت بیمارستانی موجود استان همدان افزوده خواهد شد گفت : حدود هزار قلم تجهیزات پزشکی متوسط و سنگین به مجموعه های بیمارستانی این استان اختصاص یافته است.

وی خاطر نشان کرد : 8 پلی کلینیک تخصصی ، 37 واحد تک نفره زایمان lbr ، دو بخش تشخیص زودرس سرطان و 4 بخش اورژانس بیمارستانی در استان همدان در حال ساخت است که تا نیمه سال آینده به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/رمعوقات یازده هزار و 400 میلیارد تومانی بیمه ها به بیمارستان ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.