کرمانشاه؛

عادی شدن ترافیک مرزهای چزابه و شلمچه

رییس پليس راهور ناجا گفت: در حال حاضر ترافیک مرزهای چزابه و شلمچه عادی شده و ترافیک مرز مهران نیز روان و بدون گره ترافیکی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛تقی مهری گفت: طرح ترافيکی در دور رفت و بازگشت زائران اربعين به طور شايسته به مرحله اجرا در آمد و يکی از تدابير خوبی که امسال در استان ايلام اتخاذ شد، يک طرفه شدن جاده "مهران" به سمت "ايلام" بود که زوار توانستند پس از شرکت در مراسم اربعين به سهولت به کشور بازگردند.

وی تصريح کرد: وضعيت ترافيکی در مرز "شلمچه" و "چزابه" از امروز حالت عادی به خود گرفته است، همچنين مسير مهران به سمت ايلام و از آنجا به سمت حميل و کرمانشاه ترافيک روان و بدون گره ترافيکی گزارش شده است.

ریيس پليس راهور ناجا به آمار تلفات جاده ای در مراسم اربعين امسال اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با توجه به اطلاع رسانی خوب صدا و سیما، رادیو اربعین، خبرگزاری ها و سایر رسانه های مکتوب، آمار تصادفات فوتی در استان کرمانشاه که در مسير رفت و برگشت زائران بود، بيش از 60 درصد کاهش داشت.

مهری افزود: همچنين در استان ايلام 40 درصد و استان خوزستان نیز نزديک به 37 درصدی کاهش تلفات جاده ای نسبت به سال گذشته را در اربعین امسال شاهد بوديم.

وی خاطرنشان کرد: موضوع رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی بيشترين علت تصادفات منجر به فوت و جرح را در موج بازگشت زائران اربعين به خود اختصاص داده است.

رئيس پليس راهور ناجا به رانندگان توصيه کرد: از عجله و شتاب و سرعت و سبقت غيرمجاز پرهيز کنند تا به سلامت به مقصد خود برسند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، عادی ، مرز ، چزابه ، شلمچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.