سکوت تئاتری ها در هفته ای که گذشت

تئاتر در این هفته در کنار رویدادها واخبار روزمره، بدون حاشیه همراه بود.

به گزارش خبرنگارحوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تئاتر در هفته از رویدادهای مهم در تئاتر می گوید.

*نمایش "پوست انداختن" نوشته و کار آرش سنجابی با نگاهی آزاد به رمان "شهر همنوازان سپید" نوشته بختیار علی این روزها در سالن ارغنون به صحنه می‌رود. نمایشی در سبک رئالیسم جادویی که با حضور بازیگران شناخته شده‌ای چون پژمان جمشیدی، شبنم قلی‌خانی، توماج دانش بهزادی، حامد رحیمی‌نصر، خاطره حاتمی، نازنین کریمی، آیه کیان‌پور، علیرضا میرزامحمدعلی اجرا می‌شود.

*ده تماشاخانه خصوصی برای حضور در بخش "به علاوه تئاتر فجر" سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از سوی دبیرخانه جشنواره انتخاب شدند.

*نمایش "سه روایت از زندگى" به کارگردانی ساعده لرستانی این روزها در سالن کنش معاصر به صحنه می‌رود و بازیگرانی چون گفتنی است این اثر نمایشی  از اول آذرماه ساعت 19 در سالن کنش ساغر عزیزی، بهزاد جاودان فرد، نازنین کریمی و میثاق زارع به ایفای نقش می پردازند.

* قرار است نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه" به کارگردانی کیومرث مرادی ازدهه سوم آذر ماه در تماشاخانه تازه تأسیس پالیز به روی صحنه برو که پانته آ پناهی‌ها یکی از سه بازیگر زن این نمایش خواهد بود.

*جزیره شامپانزه ها دوم آذرماه برای هنرمندان روی صحنه رفت. این اجرا به مصطفی رحماندوست و حسن دادشکر تقدیم شد.

*در سومین سوگواره هنرهای نمایشی و آئین‌های مذهبی خمسه، نمایش «آبگینه» کاری از گروه تئاتر رنگین‌کمان البرز به کارگردانی مهدی فتحی و نویسندگی سعید تشکری در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان از ششم تا دهم آذر ماه ساعت  17 روی صحنه می‌رود.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار