واکنش هواداران لیورپول به درخشش آزمون؛

همین حالا سردار را بخرید/ قیمت او بالاتر می رود

هواداران تیم فوتبال لیورپول با ارسال پیامی هایی نسبت به درخشش ستاره ایرانی روستوف واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارش سایت «Hitc.com» هواداران تیم فوتبال لیورپول در شبکه‌ اجتماعی «توئیتر» نسبت به گل فوق‌العاده سردار آزمون  واکنش نشان دادند.

پس از درخشش و گلزنی سردار آزمون در پیروزی 3-2 این تیم مقابل بایرن مونیخ ، هواداران تیم فوتبال لیورپول با انتشار پیام هایی به مسولان تیمشان توصیه کردند تا دیر نشده و قیمت سردار بالاتر از این نرفته او را به خدمت بگیرند.

تیم فوتبال روستوف شب گذشته (چهارشنبه) در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر 2 بایرن مونیخ را شکست داد و شگفتی بزرگی خلق کرد.

 در این بازی سردار آزمون، مهاجم ایرانی روستوف که گفته می‌شود مورد توجه باشگاه لیورپول است، گل تساوی تیمش را در دقیقه 44 بازی با دریبل زیبای ژروم بواتنگ و نقش بر زمین کردن او که یادآورصحنه گل مسی به مانوئل نویر در نیمه نهایی سال 2015 بود، وارد دروازه بایرن کرد.

سایت مذکور درباره این بازی نوشت تیم ایوان دانیلیانتس درخشید اما این سردار آزمون بود که بار دیگر تیتر یک خبرها شد زیرا درست زمانی که درباره آینده اش صحبت هایی می شود گل زیبایی را به ثمر رساند.

آزمون 21 ساله که در ماه فوریه 2015 از روبین کازان به روستوف پیوست و براساس گزارش اخیر روزنامه «گاردین» انگلیس، مورد توجه یورگن کلوپ قرار گرفته و او در نظر دارد سردار را برای تقویت خط حمله خود در این زمستان به آنفیلد منتقل کند.

بعد از گل عالی سردار آزمون مقابل بایرن ، هواداران تیم فوتبال لیورپول با هجوم به توئیتر به عملکرد او واکنش نشان دادند، بسیاری از آنها از قرمزها خواستند در ژانویه او را به خدمت بگیرند.

بعضی ها او را گزینه ایده آلی  برای کلوپ توصیف کردند و می خواستند تا دیر نشده او را در آنفیلد ببینند.

هواداران دیگر معتقد بودند پس از این گل قیمت سردار بالاتر خواهد رفت ،ولی او را برای بازی در لیورپول مناسب می دیدند و خواهان حضور او در این تیم در سال 2017 بودند.

در زیر تعدادی از توئیت‌های هواداران لیورپول را می‌خوانید:

-عالی برای ایران، او مقابل اتلتیکو و بایرن مونیخ گل زد.آزمون پتانسیل تبدیل شدن به یک بازیکن طراز اول جهان را دارد.

- می ترسم قیمت آزمون بالاتر برود.

- آزمون دوباره گلزنی کرد، آن هم مقابل بایرن مونیخ. به اعتقاد من او مناسب سیستم بازی لیورپول است.

- او برای فوتبال هجومی ساخته شده.
 
- سردار آزمون شخصیت به نظر خوبی دارد. این‌طور نیست؟

- سردار آزمون، بازیکن مورد توجه لیورپول در بازی روستوف مقابل بایرن مونیخ گل زد. قدرت دریبل‌زنی او در سطح بالایی است.

- جیمز کریز: سردار آزمون گل استثنایی در بازی روستوف برابر بایرن مونیخ به ثمر رساند. او می‌تواند خرید بعدی کلوپ باشد.

- لیام باشبی: گل سرکشی از آزمون.

- لیورپول، تا دیر نشده برو سردار آزمون را به خدمت بگیر!

- آزمون، بازیکنی که مورد توجه لیورپول است، نفر بعدی شد که بواتنگ را محو کرد. او با خونسردی و آرامش این کار را کرد. --- لیورپول همین حالا آن سردار را بخر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار