بیرجند؛

اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف

طرح برخورد با موتورسيكلت سواران متخلف با جديت در استان اجرا مي شود.

رئيس پليس راهنمائی و رانندگی استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از بیرجند؛گفت: طرح برخورد با موتورسيكلت سواران متخلف به منظور انتظام بخشی به موتورسيكلت ها و برخورد با راكبان متخلف،در همه شهرستان های استان اجرا می شود.

سرهنگ عليرضا رضايی افزود:با توجه به اينكه درصد زيادی از تصادفات درون شهری در استان مربوط به موتورسيكلت ها است،در راستای انتظام بخشی و كاهش تصادفات موتورسيكلت، طرح برخورد با موتورسيكلت سواران متخلف با جديت در اين استان اجرا مي شود.

وی گفت:42 درصد از فوتی ها و 54 درصد مجروحان ناشی از تصادفات در استان مربوط به موتورسيكلت ها است كه اكثرا به دليل وارد شدن ضربه به سر راكبان و ترک نشينان به علت عدم استفاده از كلاه ايمني است،لذا استفاده از كلاه ايمنی می تواند در كاهش متوفيان ناشی از تصادفات موتورسيكلت ها، بسيار مؤثر باشد.

رئيس پليس راهور استان با بيان اينكه عمده تخلفات موتورسيكلت ها مربوط به عدم استفاده از كلاه ايمنی،عبور از پياده رو و عبور از چراغ قرمز است،افزود:در راستای انتظام بخشی به موتورسيكلت ها و برخورد با راكبان متخلف، طرح برخورد با موتورسيكلت سواران متخلف دراستان به صورت مستمر و با جديدت در سطح شهرستان ها اجرا می شود.

گفتنی است با اجرای اين طرح در سطح شهرستان های استان طی هشت ماه گذشته شش هزار و 556 دستگاه موتورسيكلت متخلف توقيف و جهت اعمال قانون روانه پاركينگ شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.