اردبیل؛

افزایش 15 درصدی اردوهای جهادی نسبت به سال گذشته در اردبیل

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از افزایش ۱۵ درصدی اردوهای جهادی استان در سال جاری به نسبت سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عظیم سرداری افزود: در سال جاری ۱۷۵ گروه جهادی شامل 3 هزار و ۱۰۰ نفر از دانشجویان، دانش آموزان و طلاب به اردوها اعزام شده و در حوزه‌های مختلف در مناطق محروم خدمات ارائه کرده‌اند.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج فعالیت اردوهای جهادی با هدف محرومیت‌زدایی و حمایت از اقشار کم برخوردار است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه همه ساله تعداد کثیری از دانشجویان، دانش آموزان و طلاب جهت حضور در اردوهای جهادی ساماندهی می‌شوند، گفت: امسال کیفیت و کمیت اردوهای جهادی استان با رشد قابل‌توجه همراه بوده است.

سرداری با اشاره به اینکه اردوهای جهادی ۸۷ پروژه خرد و متوسط را اجرا کرده‌اند، ادامه داد: به ویژه حضور دانش آموزان در اردوها چشم‌گیر است.

وی افزود: در طول فعالیت اردوهای جهادی در سال جاری دانش آموزان و دانشجویان ۷۰ مدرسه در قالب ۵۰ هزار مترمربع را زیباسازی کردند و علاوه بر این ۱۷ مدرسه نیز مرمت شده است.

وی همچنین به اعزام ۱۲۹ تیم پزشکی اشاره کرد و گفت: تیم‌های پزشکی توانسته‌اند سه هزار نفر را در مناطق محروم غربال‌گری کرده و به بیش از ۸۰۰ نفر خدمات تخصصی ارائه دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.