یزد؛

بسیج یک نهاد مقدس

تقویت بنیان تولید با بهره گیری از توان بسیج امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  فرماندار ابرکوه گفت: تقویت بنیان تولید با بهره گیری از توان بسیجیان امکان پذیر است و نقش موثر بسیج درعرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی بر کسی پوشیده نیست.

سید نبی رسولی روز پنجشنبه بمناسبت گرامی داشت هفته بسیج افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی و رشد و بالندگی ایران اسلامی با استفاده مطلوب از خلاقیت و پشتکار نیروهای همیشه در صحنه بسیجی میسر می شود.

وی گفت: بسیج متعلق به گروه خاصی نیست و یک نهاد مقدس و در راستای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی به احاد مختلف جامعه تعلق دارد.
 
وی بابیان اینکه بسیج انقلاب اسلامی را بیمه کرد افزود: بسیج نماد رشادت، شهادت و از خود گذشتگی است که این روحیه همچنان در بسیجیان حفظ شده است.

وی تصریح کرد:امروز اهمیت بسیج بر کسی پوشیده نیست و دشمنان هم پی برده اند که این نیروهای مردمی با توکل به خداوند از ارزشهای انقلاب اسلامی پاسداری می کنند.

رسولی خاطر نشان کرد: تاسیس بسیج به امر حضرت امام خمینی (ره) لطف و معجزه الهی بود که از همان اوایل پیروزی انقلاب با شروع جنگ تحمیلی حضور فعال در دفاع از کیان جمهوری اسلامی داشت.

فرماندار ابرکوه افزود: در زمانی که کشور ما مورد هجوم منافقین داخلی و دشمنان خارجی قرار گرفت این بسیجیان بودند که با فرمان تاریخی امام خمینی(ره) پیروزی را برای ملت ایران رقم زدند.
انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار