هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال؛

پدیده 1 - ماشین‌سازی 0/تک گل عباسیان،پدیده را نجات داد+فیلم

تیم های پدیده و ماشین سازی تبریز از ساعت 14:30 در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پدیده پایان یافت.

پدیده 1 - ماشین‌سازی 0به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم های پدیده و ماشین سازی تبریز از ساعت 14:30 در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند.
 
داور: محمدرضا اکبریان، کمک‌ها: یعقوب حجتی و حمدرضا کنعانی، داور چهارم: روح‌اله شریفی - ناظر داوری: نادر جعفری.
 
ترکیب پدیده:  
شهاب گردان – حسین مرادمند؛ وارزادات هارویان، کریم احمدی، محمدرضا ناصحی، یونس شاکری، محسن یوسفی، ابوالحسن جعفری، معین عباسیان ،  مهرداد کفشگری و سوبا.
سرمربی: محمدرضا مهاجری.
 
ترکیب ماشین سازی:
فرناندز مونیر مانوئل- ادسون هنریکه، سامان نریمان جهان، کاخا، امین قاسمی نژاد، آنرانیک تیموریان، سجاد رهبر، حامد پاکدل، علی دین دار، میرمهدی قریشی.
سرمربی: رسول خطیبی.

شرح گل:

1-0(پدیده خراسان) در دقیقه 21 دیدار دو تیم روی نفوذ احسان جعفری از سمت چپ خط دفاعی ماشین سازی و ارسال این بازیکن روی دروازه، معین عباسیان موفق شد پشت سر مدافعین با یک ضربه دروازه تیم ماشین سازی را باز کند.

دقایق حساس:
 
دقیقه 40: شوت سوبا بازیکن تیم پدیده از داخل محوطه جریمه و از زاویه ای بسته به سمت دروازه مانوئل زده شد، که با برخورد به تیر عمودی و در امتداد خط به بیرون رفت.

نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر پدیده ای ها به پایان رسید.

دقیقه 53: تیم پدیده یک موقعیت خطرناک را روی دروازه ماشین ایجاد کرد، که پس از چند رفت و برگشت توپ به گل تبدلی شد ولی داور مسابقه آفساید اعلام کرد.
 
دقیقه 54: جدی ترین موقعیت تیم ماشین سازی روی یک حرکت در عمق و توسط سامان نریمان جهان شد شد و شربه این بازیکن در حالی که از شهاب گردان عبور کرده بود به تیر عمودی برخورد کرد تا این تیم با بدشانسی از رسیدن به گل تساوی باز ماند.

دقیقه 67: ضربه محسن یوسفی از پشت محوطه جریمه به همان جایی رفت که مانوئل گلر تیم ماشین سازی حضور داشت و در برگشت مدافعین تیم ماشین توپ را دور کردند.

دقیقه 86: ضربه پنالتی محسن یوسفی که در پی حرکت یونس شاکری به دست آمده بود، با تشخیص خوب دروازه بان لالیگایی تیم ماشین سازی مهار شد.
 
در حاشیه:
 
* در این دیدار هم استقبالی توسط هواداران به عمل نیامده است و این دیدار در سرمای مشهد و با حضور تعداد کمی هوادار در حال برگزاری است.
 
* پیش از آغاز این دیدار یک دقیقه سکوت به دلیل مرگ پدر رضا حقیقی، هافبک تیم پدیده و همچنین چند هوادار تیم ماشین سازی که در سانحه جان خود را از دست دادند، در نظر گرفته شده بود.
 
* این دیدار با حضور کمتر از 100 هوادار، یکی از کم تماشاگرترین بازی های لیگ به حساب می‌آید.
 
* دما در شهر مشهد 1- می‌باشد و در شاندیز که محل برگزاری این دیدار است 5- است.
* هواداران کم تعداد این دیدار برای فرار از سرما با مساعدت مسئولان مشهدی به جایگاه وِیژه رفته اند.

* معین عباسیان، زننده تک گل مسابقه در دقیقه 62 با مصدومیت مواجه شد و برای مداوا به بیرون زمین برده شد.

* سرمای هوا در مشهد باعث شده تا هواداران کم شمار این دیدار که 165 نفر اعلام شده اند، ایستاده بازی را دنبال کنند.

* در یکی از صحنه های خطرناک روی دروازه تیم پدیده، محمدرضا مهاجری به شدت به عملکرد شهاب گردان اعتراض داشت و حتی یکی دو متری به داخل زمین رفت که با مداخله سایر اعضای کادر فنی آرام شد و کار را ادامه داد.

* داور یک تذکر جدی به رسول خطیبی به خاطر اعتراض های او در کنار خط داد.

* در دقایق پایانی این دیدار و به دلیل مصدومیت یونس شاکری تیم پدیده 10 نفره کار را به پایان برد. مهاجری هر سه تعویض خود را انجام داده بود و تیم پدیده مجبور به بازی کردن با 10 نفر شد.

شرح گل:

1-0(پدیده خراسان) در دقیقه 21 دیدار دو تیم روی نفوذ احسان جعفری از سمت چپ خط دفاعی ماشین سازی و ارسال این بازیکن روی دروازه، معین عباسیان موفق شد پشت سر مدافعین با یک ضربه، دروازه تیم ماشین سازی را باز کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار