زاهدان؛

بسیج یک نهضت الهی است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: بسیج یک نهضت الهی و ادامه دهنده مکتب هیهات من الذله امام حسین(ع) است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه زاهدان ضمن گرامیداشت هفته بسیح افزود: بسیج باید در نوآوری در صنعت پیشگام باشد و با گسترش و توسعه این بخش نیاز به دیگر کشورها را کاهش دهد.
 
آیت الله سلیمانی در ادامه گفت: عرصه حضور بسیج تنها نظامی نیست و باید در هر جایی که نظام به کار اقتصادی، سازندگی و کارهای جهادی نیاز دارد در صحنه حاضر باشد.

خطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه افزود: اگر به تاریخ این نهاد مقدس نگاه کنیم برکات فراوانی چه در زمان جنگ و چه در جامعه امروزی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: نقش بسیج بسیار هویدا و روشن است که موثر بودن از ویژگی های این نیروی مردمی است و کشور ما نیاز به بسیج دارد.

امام جمعه زاهدان اظهار کرد: بسیج سازندگی در تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند نقش بسیار مؤثری ایفا کند و کمک کار دولت در این بخش باشد.

وی بیان کرد: اقتصادی که به عنوان اقتصاد مقاومتی مطرح می شود مردم بنیاد است که با اراده، مشارکت، سرمایه و حضور مردم محقق می شود.

آیت الله سلیمانی تصریح کرد: بسیج به فرموده رهبر معظم انقلاب به کسانی گفته می‌شود که دل در گروه اسلام و با احساس و دارای بصیرت هستند.
 
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی باید روز به روز در جامعه رشد نماید و امروز این تفکر در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و غزه دیده می شود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.