ایلام؛

انقلابی ماندن ویژگی بارز بسیجیان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ویژگی بارز بسیجیان را انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن دانست و افزود : تا این فرهنگ در کشور حاکم است دشمنان نظام هیچ غلطی نمی توانند، بکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، تشکیل بسیج را یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد :این هفته گرامیداشت روحیه شهادت طلبی، آرمان گرایی و ولایت مداری است. 

وی اظهار کرد : آثار و برکات ابن شجره طیبه در دوران دفاع مقدس به اوج خود رسید بطوری که حماسه های بزرگ و پیروزی های غرور آفرین در آن زمان بدست توانمند نیروی مردمی بسیج تحقق یافت. 

حجت الاسلام والمسلمین لطفی گفت : چنانچه تفکر و اندیشه بسیجی در مدیریت کشور در عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی حاکم باشد موجب پیشرفت و همچنین نا امیدی دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران خواهد شد. 

وی در ادامه با تسلیت ارتحال آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی خاطرنشان کرد: ایشان یکی از چهره های درخشان حوزه علمیه و از پیشکسوتان نهضت امام راحل است .

حجت الاسلام لطفی همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته وقف گفت : وقف از با سابقه ترین مسایل ارزشمند اسلام است که در همه جوامع اسلامی نقش داشته که در تحقق اقتصاد اسلامی و اسلامی کردن اقتصاد نقشی مهم و تاثیر گذار دارد. 










انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، لطفی ، نمتز ، نماز ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.