«وقتی ابرها پایین می‌آیند» در فرهنگسرای ارسباران نقد می‌شود

فیلم مستند «وقتی ابرها پایین می آیند» به کارگردانی معین کریم الدینی در فرهنگسرای ارسباران با نقد و بررسی می‌شود.

«وقتی ابرها پایین می‌آیند» در فرهنگسرای ارسباران نقد می‌شود
به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از باشگاه فیلم تهران؛ فیلم مستند «وقتی ابرها پایین می‌آیند» به کارگردانی معین کریم الدینی یکشنبه 7 آذرماه ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران با حضورعوامل فیلم اکران، نقد و بررسی می‌شود.

در شهر محمودآباد هند قلعه‌ای وجود دارد که در حدود چهارصد سال قدمت دارد. در این قلعه مردی زندگی می‌کند که برگزار کننده آیین‌هایی است که در دهه اول محرم انجام می شوند. آیین‌هایی که توسط هندوها ، سنی‌ها و شیعه‌ها با هم برگزار می‌شوند و اشتراکات فرهنگی چند مذهب را در خود جای می‌دهند.

مستند «وقتی ابرها پایین می آیند» تاکنون دیپلم افتخار بهترین تصویربرداری در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر و جايزه تندیس فیروزه ای بهترين کارگردانی در پنجمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت را به دست آورده است. 

معین کریم الدینی (نویسنده، کارگردان، تدوین‌گر و تهیه‌کننده)، فاطمه سرافراز (تهیه کننده)، محمد لطفیان(مدیر تصویر‌برداری)، آریا عظیمی‌نژاد(موسیقی) و محمد بهرامی(صدابردار) جمعی از عوامل این فیلم مستند هستند.
 
معین کریم الدینی (کارگردان) و عزیزالله حاجی مشهدی (منتقد) مهمانان چهارصد و چهاردهمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.‌
 
علاقه‌مندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار