مشکل آموزش و پرورش آموزش تجاری است/ آموزش و پروش نباید خالی از تربیت باشد

رییس مرکز بسیج فرهنگیان گفت: امروز اصلی ترین مشکل اموزش و پرورش اموزش های تجاری است که لذت درس خواندن را از ما گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین هژبری رییس مرکز بسیج فرهنگیان در همايش ديده بيدار ۳ صبح امروز در مركز آفرينش هاي فرهنگي و هنري كودكان و نوجوانان اظهار داشت: بسیجی دیده بیدار عشق است.

وی در ادامه عنوان کرد: ما در بسیج فرهنگیان سعی کردیم خصوصیات بسیجی را در عمل بیان کنیم با توجه به رهنمود رهبر انقلاب مبنی بر اینکه بسیج مجموعه ای است که دشمنان را بیمناک و دوستان را امیدوار می کند.

هژبری بیان کرد: تفکر بسیجی همگان را در بر می گیرد و همه ما عصو بسیج هستیم شاید پرونده ای در بسیج نداشته باشم لذا این تفکر در روح و جسم ما جای است.

رییس مرکز بسیج فرهنگیان عنوان کرد: حقیقتا آموزش و پرورش قلب افزایی‌می کند و دلها با همین تصور گرم و اندیشه ها به کار می افتاد تا لشگر مخلص خدا در خدمت رسانی به لشگر امت اسلامی یعنی ۱۳ میلیون دانش آموز باشد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ۴۰ میلیون مخاطب دارد.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم با دلگرمی و همزبانی این روحیه را در دانش آموزان خود تقویت کنیم‌. 

هژبری عنوان کرد: وزیر گذشته فردی ولایتمدار بود و از بسیج حمایت می کرد و امروز در معارفه اقای دانش اشتیانی دیدیم ایشان عردی ولایتمدار بودند و سابقه حصور در دفاع مقدس داشتند.

رییس مرکز بسیج فرهنگیان یادآور شد: مهم ترین هدف ما این است تا بتوانیم در خود بازسازی ایمان انجام دهیم و امروز اصلی ترین مشکل اموزش و پرورش آموزش های تجاری است که مزه درس خواندن را از ما گرفته، شایدخطر شبکه های ماهواره ای از آموزش خالی از تربیت کمتر باشد و نباید آموزش و پرورش خالی از تربیت باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.