لرستان؛

مهار شدن چهار مورد حریق در شهرستان بروجرد

معاون عملیاتی آتش نشانی بروجرد گفت: در 24 ساعت گذشته چهار مورد حریق در نقاط مختلف شهر بدون تلفات جانی مهار شد که دو مورد حریق در منازل مسکونی بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ موسیوند گفت: یک مغازه خیاطی در بازار بروجرد دچار حریق شد که این حادثه تلفات جانی نداشت اما لوازم و وسایل این مغازه در آتش سوخت و پارچه های این مغازه با کنُد سوزی در آتش سوختند که علت این حادثه در دست بررسی است.

وی از حریق دو منزل مسکونی در روستاها خبر داد وافزود:یک حریق در منزل مسکونی روستای گیجالی و یک حریق هم در روستای طنجور رخ داد که علت این حادثه نشت گاز مایع بود و این دو حادثه هم سبب خسارت های مالی شدند اما تلفات جانی نداشتند.

موسیوند گفت: همچنین یک انبار چوب در مسیر جاده بروجرد- خرم آباد دچار حریق شد که با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی از گسترش آن جلوگیری به عمل آمد.

به گفته وی نیروهای آتش نشانی همیشه آماده باش هستند و به محض تماس تلفنی در محل حادثه حضور می یابند اما متاسفانه در برخی از موارد تماس هایی با این سازمان گرفته می شود که انجام کار جزء وظایف سازمان نیست.

معاون عملیاتی آتش نشانی بروجرد افزود: همیشه اولویت این سازمان به اطفای حریق و نجات جان افرادی است که بر اثر حوادثی گرفتار شده اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.