بی تدبیری مسئولان عامل حادثه ریلی

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی معتقد است برخورد با مقصران الزامی است اما این موضوع با برکناری چند کارمند و مدیر حل نمی شود وباید برای حل ریشه ای آن اقدام موثر انجام داد.

بی تدبیری مسئولین در حل ریشه ای حوادث ریلی

مجید کیان پور عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص حادثه قطار تبریز-مشهد گفت: قطار ایمن ترین وسیله حمل و نقل در جهان است اما در کشور ما هر چند وقت یکبار شاهد حوادث ناگوار هستیم.

وی افزود: با وجود اینکه بروز خطای انسانی غیرقابل اجتناب است اما این دلیل قانع کننده و منطقی ای نیست و بی تدبیری دست اندرکاران در این اتفاقات مشهود است .

کیان پور با تاکید بر لزوم برخورد جدی با مقصران بیان کرد: تشکیل کمیته حقیقت یاب و پیگیری جدی این موضوع الزامی بوده و باید با آسیب شناسی دقیق برای حل ریشه ای آن اقدامات موثر انجام داد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید تمام توان و ابزارهای موجود را برای جلوگیری از بروز این حوادث دلخراش و تاثرانگیز بکار برد چون ادامه این اتفاقات موجب دلسردی و بی اعتمادی مردم از مسئولین می شود.

وی ارتقا استانداردها را راهکاری مناسب برای ایمنی تر شدن مسیرهای ریلی عنوان و تصریح کرد: ایجاد مرکز کنترل الکترونیک مجهز و استفاده از ابزارهای مختلف می تواند در کاهش حوادث ریلی کارساز باشد.

کیان پور با بیان اینکه در سال 93 نیز درهمین منطقه حادثه رخ داده بود ،بیان کرد : این موضوعات با برکناری چند کارمند و مدیر حل نمی شود و مسئولین نباید قصورات را بر گردن هم بیاندازند بلکه باید برای رفع اساسی آن اقدام کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۵
بنویسید "بی تدبیری" بخوانید "..." ؟؟؟
آخرین اخبار