ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانشگاه خوارزمی

رئیس دانشگاه خوارزمی از برنامه‌ریزی برای طرح و توسعه این دانشگاه با کمک شهرسازی تهران خبر داد.

محمدعلی سبحان اللهی در گفتو گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از آماده‌سازی طرح جامع دانشگاه خبر داد و گفت: در برنامه طرح توسعه دانشگاه قرار است دانشگاه خوارزمی مانند دانشگاه های تهران و صنعتی شریف گسترش یابد و به خیابان انقلاب متصل شود.

وی ادامه داد: این طرح می تواند به ارتقا و بهبود سطح علمی و فرهنگی در حوزه شهرسازی تهران کمک کند، البته این طرح هنوز تصویب نشده، اما با جدیت به دنبال تصویب این طرح و اجرایی کردن آن هستیم.

رئیس دانشگاه خوارزمی ادامه داد: همچنین از شهرداری تهران درخواست کرده ایم به دلیل قدمت و اصالت فرهنگی و تاریخی این دانشگاه، خیابان شرقی آن یعنی خیابان خاقانی به یکی از گذرگاه‌های فرهنگی تهران تبدیل شود.

وی ادامه داد: همچنین درخواست کرده ایم نام یکی از ایستگاه های مترو دروازه دولت یا طالقانی نیز به نام دانشگاه خوارزمی تغییر یابد یا اسم دانشگاه به آن ها افزوده شود و بدین ترتیب، هویت و قدمت چشمگیر دانشگاه در نام و عنوان این منطقه بیش از پیش دیده و سنجیده شود.

سبحان اللهی یادآور شد: طراحی و اجرای سردری زیبا و در شأن این دانشگاه تاریخی و قدیمی، یکی از برنامه های صدمین سال تأسیس دانشگاه است که اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار