ایلام؛

رایزنی‌های برای تأمین اعتبار فاز دوم مجموعه ورزشی چوار

مدیرکل ورزش و امور جوانان اعلام کرد : رایزنی‌های لازم برای تأمین اعتبار فاز دوم مجموعه ورزشی چوار صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ بهروز حیدزاده در نشست با اعضای هیات‌امنای باشگاه فرهنگی ورزشی چوار گفت : فاز اول پروژه مجموعه ورزشی چوار که یادگار شهدای ورزشکار است انجام شده است و رایزنی‌های لازم برای تأمین اعتبار فاز دوم نیز صورت گرفته است.
 
وی اظهار کرد : مجموعه ورزشی چوار یادگار به‌جا مانده از شهدای عزیزی است که 23 بهمن 1365 در وسط بازی فوتبال از زمین خاکی به سمت افلاک پرواز کردند و بهره‌برداری از این زمین بیش از ورزش از لحاظ فرهنگی برای جامعه ما مهم و تاثیر گذار است.
 
حیدرزاده ادامه داد : هیچ‌گاه صرفا به دید یک پروژه ورزشی به مجموعه ورزشی چوار نگاه نشده است و قداست این مکان بسیار بالاتر از یک مکان ورزشی معمولی است و انصاف هم این است به‌عنوان یک مکان ورزشی مقدس مورد توجه همه قرار گیرد.
 
وی افزود : با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته و با وجود مشکلات و ناملایمات فراوانی که بر سر راه وجود داشت، فاز اول پروژه زمین فوتبال چوار به اتمام رسیده است.
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی چوار 65 به نمایندگی از باشگاه و خانواده شهدای واقعه 23 بهمن از اقدامات انجام شده تقدیر کرد و گفت : به نیابت از خانواده‌های معظم شهدای زمین فوتبال مراتب تقدیر و تشکر خود را از مدیر‌کل ورزش و جوانان استان ایلام به خاطر پیگیری امور مربوط به مجموعه ورزشی و موزه شهدای ورزشکار و تکریم شهدای ورزشکار اعلام می‌دارم و برای وی توفیق الهی و موفقیت روز افزون را آرزومندم.













انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.