فتاحی: سهمیه 1+3 هنوز قطعی نیست

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: به احتمال فراوان سهمیه ایران 1+3 در لیگ برتر قهرمانان آسیاست اما هنوز این موضوع قطعیت ندارد.

فتاحی: سهمیه 1+3 هنوز قطعی نیست

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باتوجه به اعلام روزنامه قطری و جدیدترین رده‌بندی AFC گفته می‌شود ایران با سهمیه 3+یک در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می‌کند.

تیم‌های استقلال خوزستان، ذوب‌آهن و پرسپولیس به صورت مستقیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌روند و تیم استقلال تهران در مرحله پلی‌آف حضور پیدا می‌کند.

بر همین اساس برای پیگیری‌های بیشتر با یکی از مسئولان بازی‌های لیگ ارتباط برقرار کردیم تا صحت این موضوع را متوجه شویم.

سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال در این خصوص به خبرنگار ما گفت:‌ درباره اعلام سهمیه ایران هنوز چیزی قطعی نشده است و نمی‌توان در این مورد اظهار نظر کرد.

وی ادامه داد: اما این طور که پیش‌‌بینی می‌شود بالای 90 درصد احتمال دارد ایران سهمیه 3+1 را دارا باشد.

فتاحی افزود: بنابراین هنوز سهمیه ایران قطعی نیست و می‌توان زمان قطعی بودن این مساله را حدود 10 تا 15 روز دیگر متوجه شد چرا که قرار است تا دو هفته دیگر جلسه نهایی برای رسیدگی به این موضوع برگزار شود.


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با نوجه به تغییر زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، سازمان لیگ مشکلی برای برگزاری رقابت های لیگ برتر ندارد، گفت: برخلاف سال های قبل رقابت های منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا به جای سه شنبه و چهارشنبه در روزهای دوشنبه و سه شنبه برگزار می شود اما از آن جایی که سازمان لیگ از قبل این موضوع را به نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان و سایر باشگاه های لیگ برتری اطلاع داده بود، مشکل خاصی در برگزاری رقابت های لیگ برتر به وجود نمی آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار