یزد؛

روزپرکار نیروهای انتظامی وماموران پلیس

توقیف کامیون بنز با 30میلیون ریال خلافی معوقه ،کشف دام و پوشاک قاچاق و اعتراف متهم سابقه دار از جمله خبرهای کوتاه حوزه انتظامی استان یزد طی 24ساعت گذشته می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سرهنگ احمدمظفری افزود: ماموران پلیس هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری این کامیون را به علت تخلف های پی درپی رانندگی متوقف کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه خودرو دارای این میزان خلافی معوقه بود ، ماموران تا تسویه حساب کامل خلافی، کامیون را به پارکینگ انتقال دادند.

رئیس پلیس راه ستان یزد تصریح کرد: راننده خودرو نیز برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قانونی معرفی شد.


ماموران انتظامی پاسگاه دهشیر تفت با توقیف یکدستگاه کامیونت کاویان تعداد 85 راس دام فاقد مجوز دامپزشکی را کشف کردند.

سرگرد محمودپناهی جانشین فرمانده انتظامی تفت افزود: ماموران پاسگاه انتظامی دهشیر این شهرستان هنگام کنترل محورها این کامیونت حامل دام را برای بررسی مدارک دامپزشکی و مجوز حمل متوقف کردند.

وی گفت: ماموران انتظامی با بررسی مدارک راننده، متوجه شدند که این خودرو حامل حامل این تعداد گوسفند قاچاق خارج از شبکه دامپزشکی می باشند که به همین منظور خودرو به پارکینگ پلیس منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان تفت خاطرنشان کرد: پرونده ای در این زمینه تشکیل و تحویل اداره دامپزشکی استان شد.

همچنین سارق سابقه دار که دست به 20 فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر یزد زده بود بوسیله ماموران پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: در پی سرقت از اماکن خصوصی در شهر یزد ماموران پلیس اقدامات خود را در زمینه شناسایی عامل یا عاملان این سرقت ها آغاز کردند.

سرهنگ حسین رضایی افزود: کارآگاهان دایره چهارم اداره مبارزه با سرقت پس از انجام تحقیق های لازم متوجه شدند متهم پس از انجام این سرقت ها، به جرم فروش موادمخدر توسط عوامل انتظامی دستگیر و مدتی است در زندان به سر می برد.

وی ضمن اشاره به هماهنگی قضائی افزود: با اخذ مجوز از مقام قضائی متهم از ندامتگاه مرکزی به پلیس آگاهی منتقل و تحت بازجویی قرارگرفت که در نتیجه به این تعداد سرقت از اماکن خصوصی در شهر یزد اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد با بیان اینکه متهم روانه دادسرا شد خاطرنشان کرد: مبارزه با سرقت از اولویت های اصلی پلیس است.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: ماموران پلیس در بازرسی از یک انبار در شهر یزد بیش از 15هزار ثوپ انواع پوشاک خارجی قاچاق به ارزش چهار میلیارد و 750 میلیون ریال را کشف کردند.

 سرهنگ حسین رضایی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی از خبری پیرامون دپو یک محموله پوشاک قاچاق در یک انبار در شهر یزد مطلع شدند.

رضایی ضمن اشاره به اخذ مجوزقضائی گفت: ماموران پلیس در بازرسی از این انبار این مقدار انواع پوشاک خارجی قاچاق فاقدمجوز گمرکی شامل لباس و شلوار زنانه و بچه گانه را کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار