اردبیل؛

برگزاری یادواره شهید غلامحسین دیده‌بان و ۱۲۵ شهید اصناف در اردبیل

یادواره شهید غلامحسین دیده‌بان، شهید شاخص سال بسیج اصناف و بازاریان کشور و ۱۲۵ شهید اصناف و بازاریان اردبیل با حضور مسئولان کشوری، استانی، خانواده‌های معظم شهدا، فرماندهان دستگاههای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش در مراسم یادواره شهید غلامحسین دیده‌بان شهید شاخص سال بسیج اصناف و بازاریان کشور و 125 شهید اصناف و بازاریان اردبیل اظهار داشت: امروز استان اردبیل در سوگ و ماتم از دست دادن دو شخصیت بزرگ معنوی و دینی آیت‌الله عبدالکریم موسوی اردبیلی و استاد موذن‌زاده اردبیلی به سوگ و ماتم نشسته است و اردبیل این روزها غرق در ماتم و عزاست و یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله موسوی اردبیلی و مرحوم استاد موذن‌زاده اردبیلی هیچگاه از خاطرها فراموش نخواهد شد.

وی موضوع شهادت را در عرصه کنونی بسیار مهم و اساسی عنوان کرد و گفت: امروز اقتدار و عظمت کنونی کشورمان در عرصه کنونی مدیون خون شهدای والامقام است و باید این موضوع به همگان و به ویژه نسل جوان انتقال یابد.

استاندار اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای اصناف و بازاریان و شهید غلامحسین دیده‌بان بیان کرد: شهید غلامحسین دیده‌بان نقش بسیار مهمی در جنگ 8 سال دفاع مقدس و پشتیبانی جبهه‌های حق علیه باطل داشت و یاد و خاطره این شهید والامقام هیچگاه فراموش نمی‌شود.

خدابخش تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و به ویژه مادران شهدای والامقام افتخاری بزرگ برای ملت ایران هستند، چرا که این خانواده‌ها با گذشت از جان و مال و فرزندانشان درس بزرگ و ایثار را به ما یاد داده‌اند که هیچگاه فراموش‌ نخواهد شد.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون کشور ما در عرصه‌های مختلف به پیشرفتهای همه جانبه دست یافته و پیشرفتها و اقتدار کنونی در سایه مقام معظم رهبری و در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده و ما هیچوقت رشادتها و ایثارگریهای شهدای والامقام را فراموش نمی‌کنیم و مهمترین وظیفه ما در عرصه کنونی برگزاری یادواره شهدای والامقام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام است چرا که ما همیشه مدیون این سرمایه‌های بزرگ هستیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.