بندرعباس،

ورود پیکر پاک 10 شهید گمنام به بندرلنگه

پیکر پاک 10 شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس ظهر امروز از شهرستان پارسیان وارد بندرلنگه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ، سردار سرخیلی مدیر کل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس هرمزگان گفت: پیکر نورانی 8 شهیدگمنام به منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انتقال یافت و2  شهید دیگر نیز با استقبال گسترده مردم از حسینیه حداد تا ناحیه مقاومت بسیج بندرلنگه تشییع شد.

وی افزود: ساعت 16 و سی دقیقه امروز هم مراسم تشییع شهدا با حضور مردم شهید پرور بندرلنگه از منطقه پنچم نیروی دریایی سپاه پاسداران تا مسجد جامع بندرلنگه برگزار می شود .

مدیر کل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس هرمزگان گفت: مراسم وداع با شهدای گمنام امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهرستان بندرلنگه و حسینیه سید محمد عالم بندر کنگ برگزار می شود.

سردار سرخیلی افزود: امشب پس از مراسم وداع پیکر های نورانی شهدای گمنام در محله های بندرلنگه تشییع می شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس هرمزگان گفت: پیکر پاک 3 شهید گمنام دفاع مقدس فردا صبح در بندر کنگ تشییع و به خاک سپرده می شود.

سردار سرخیلی گفت: فردا همچنین پیکر پاک دو شهید از عسلویه به بندر مقام منتقل می شود و پس از تشییع دریایی با شرکت شناورهای مردمی در جزیره لاوان شهرستان بندرلنگه به خاک سپرده می شوند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس هرمزگان گفت: روز سه شنبه هم پیکر پاک 2 شهید گمنام از شهرستان بندرلنگه با شناورهای مردمی تشییع و به جزیره فارور فرستاده می شود. 

همزمان با 28 صفر ساعت 15 فردا دوشنبه هم پیکر نورانی 5 شهید گمنام در بندرعباس از بوستان دباغیان تا امامزاده سید مظفر (ع) تشییع می شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس هرمزگان گفت: بعد از ظهر سه شنبه هم 2 شهید درروستای قلعه قاضی بندرعباس تشییع و به خاک سپرده می شود.

سردار سرخیلی افزود: روز چهارشنبه هم مراسم خاکسپاری پیکر پاک دو شهید گمنام در بندزرک میناب و یک شهید در شهرستان سیریک برگزار می شود.

جوان ترین این شهدا 17 ساله و بزرگترین شان 27 ساله است.
این شهدا در عملیات های والفجر 1، محرم و خیبر به شهادت رسیده اند.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.