اردبیل؛

راه‌اندازی نیروگاه زمین گرمایی و کارخانه اتوبوس‌سازی در مشگین‌شهر

نماینده مردم شهرستان مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نروگاه زمین گرمایی و کارخانه اتوبوس سازی در مشگین شهر راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ولی ملکی در آیین تودیع و معارفه سرپرست فرماندار مشگین شهر از راه‌اندازی دو پروژه مهم و اساسی در شهرستان مشگین‌شهر خبر داد و افزود: این دو پروژه شامل نیروگاه زمین گرمایی و کارخانه اتوبوس‌سازی بوده که براساس هدفگذاریها و پیشرفت انجام‌شده در عملیات اجرایی این پروژه‌ها، تا نیمه دوم سال آینده شاهد بهره‌برداری از آنها خواهیم بود که این امر توسعه اشتغال در منطقه را نیز زمینه‌ساز می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیتهای شهرستان مشگین‌شهر در بخشهای مختلف بیان کرد: با توجه به توانمندیهای شهرستان در حوزه‌های گردشگری، صنعت و معدن تلاش می‌کنیم تا شاهد اشتغالزایی در شهرستان با توجه به این حوزه باشیم که این امر از اولویتهای مهم در منطقه است.

نماینده مردم شهرستان مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از خرد جمعی برای حل مشکلات و مسائل در منطقه تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولان شهرستان مشگین‌شهر برای جلوگیری از فرار سرمایه‌گذاران به ویژه در حوزه گردشگری بروکراسیهای اداری را کاهش دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.